Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 04:30

29
خرداد
اتاقی شبیه خانه باغ‌های روستایی

اتاقی شبیه خانه باغ‌های روستایی

اين جذابيت بسيار چشم‌نواز و خيره كننده است و در عين حال هيچ نوع شلوغي و ازدحامي در آن دلزدگي ايجاد نمي‌كند.

تحریریه زندگی آنلاین

 

 

 

به نظر می‌رسد، اجزاء و تركیبات این اتاق كامل و بی‌كم‌وكاست است. رنگ‌ها و تركیبات به كار رفته بسیار جلوه دارند و آنقدر ماهرانه در كنار هم قرار گرفته‌اند كه آن را به فضایی امن و محیطی مهمان‌نوازانه تبدیل می‌كنند. چیزی شبیه خانه‌های اوایل قرن بیستم. طراحان این اتاق از رنگ‌های قرمز مایل به قهوه‌ای، طلایی و مشكی برای پرده‌ها استفاده كرده‌اند و با اینكار به این اتاق روح و جان بخشیده‌اند تا جائیكه آن را به یك اتاق مناسب و بسیار جذاب برای هر مهمانی مبدل نموده‌اند.

حسی كه از این اتاق در وجودمان شكل می‌گیرد، شبیه حسی است كه در خانه‌های روستایی به ما دست می‌دهد، اما در عین حال پر از انرژی و سرزندگی است.

پارچه انتخاب شده بسیار شاد و متفاوت است و طراحان اتاق تمام تلاش خود را كرده تا از این راه بیشترین توجه در اتاق را به مبلمان آن جلب كند. مبلمان تخت و پرده پنجره‌ها هر دو از یك شكل و رنگ یكسان انتخاب شده‌اند. دیوارها یكی در میان و به صورت راه راه به رنگ مات و براق، رنگ شده‌اند، همین كار باعث شده است تا بسیار موزون و منظم به نظر برسند.

این مدل از طراحی و رنگ‌آمیزی دیوارها بر انواع چوبی می‌چربد. این اتاق با مبلمان نه چندان شلوغ و یا حتی نسبتا كم چیده شده است و در عین حال كه در آن از اشیاء و وسایل ریز استفاده شده است، فضا اصلا شلوغ به نظر نمی‌رسد و توجه بسیاری نیز به خود جلب می‌كند. پارچة بالای تخت، روانداز ابریشمی تخت، ملحفه‌های ساتنی، یك پتوی سبز نرم و... همگی بافت نرم و دلچسبی دارند و شما را تحریك می‌كنند كه روی آنها دست بكشید و نرمی و لطافت‌شان را حس كنید.

طراحان اتاق می‌گویند: ما در این فضای محدود و كوچك امكان استفاده از اشیاء ریز و درشت متنوع را نداشتیم و تلاش كردیم از بافت‌های متنوعی استفاده كنیم و از این طریق به جذابیت كارمان بیفزائیم. پارچه‌های لوكس و با تجمل، حس گرمی به فضا می‌دهند و براقی نرم و لیطف‌شان، به ریتم طراحی اتاق كمك می‌كند.

لایه‌های پارچه‌ها باعث می‌شوند تا تخت‌خواب به راحت‌ترین و نرم‌ترین بخش اتاق تبدیل شود، به طوری‌كه با دراز كشیدن روی آن، دیگر نمی‌خواهید از آنجا بلند شوید. هماهنگی‌های سبزرنگ در این اتاق كه شباهت زیادی به خانه باغ‌های روستایی دارد، فضای دلنشینی را ایجاد كرده است و شما را به سمت خود جلب می‌كند.

دیوارهایی كه به صورت راه راه و با استفاده از رنگ‌های به هم نزدیك در دو حالت مات و براق رنگ شده‌اند، باعث می‌شوند فضا بزرگتر به نظر برسد. یك صندلی چرم سبزرنگ، یك آباژور با پایه پیچ‌خورده و یك عدد میز كه قسمت بالایی آن چرم است، همگی متناسب با آن چیزی كه در ذهن طراحان بوده است در كنار هم قرار گرفته‌اند و فضای مناسبی را برای گذراندن یك بعدازظهر دل‌انگیز و نوشیدن یك فنجان چای، ایجاد كرده‌اند.

دكمه‌ها و دستگیره‌هایی كه رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای دارند، برجسته‌ترین رنگ در ظاهر كمدها و كابینت‌ها می‌باشد. وسایل تزئینی كریستال روی دیوارها، نور زیبا و چشم‌نوازی را منعكس كرده‌اند و به درخشندگی پارچه بالای تخت نیز افزوده‌اند. این جذابیت بسیار چشم‌نواز و خیره كننده است و در عین حال هیچ نوع شلوغی و ازدحامی در آن دلزدگی ایجاد نمی‌كند.

 

برچسب ها: دکوراسیون، ترکیبات اتاق، رنگ اتاق ها، مبلمان اتاق، پرده اتاق، شکل اتاق تعداد بازديد: 919 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز