Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 00:02

19
مهر
استراحتگاهی آرام بخش و دنج

استراحتگاهی آرام بخش و دنج

اين سوئيت لوكس و زيبا مخصوص مهمانان طراحی شده است و يك مكان دنج و امن و در عين حال راحت است. طراح داخلی اين سوئيت، كاری كرده است كه همه چيز هم راحت باشد و هم كاملا مجلل و لوكس.

آذين نعمتی، دانشجوی معماری

 

در این سوئیت نسبتا بزرگ كه البته بی‌شباهت به هتل‌های لوكس و مجلل نیست راحتی و آسایش موج می‌زند. همه چیز دم دست است از مبلمان لوكس و فضای نرم برای نشستن و استراحت كردن گرفته تا یك میز كه سبك‌ میزهای قدیمی است با برخی وسایل آنتیك قدیمی مثل میز بزرگی كه در پایین تخت است. این اتاق خواب دلنشین با یك لایه از رنگ‌های كرم و عاجی تزئین و طراحی شده است.


این سوئیت لوكس و زیبا مخصوص مهمانان طراحی شده است و یك مكان دنج و امن و در عین حال راحت است. طراح داخلی این سوئیت، كاری كرده است كه همه چیز هم راحت باشد و هم كاملا مجلل و لوكس. راحت‌ترین بخش سوئیت، رنگ كرم و عاجی دارد. برای آنكه حالت آرامش‌بخش اتاق حفظ شود، او از پوشش مناسب برای كف اتاق و پرده‌های نسبتا ضخیم كه نور كمرنگی از فضای بیرون از اتاق را به داخل ساطع می‌كند، استفاده كرده است. همچنین پشت پرده كم‌رنگ از نوعی پرده حصیری استفاده شده است تا راحت‌تر نور را كنترل كند.در اطراف تختخواب، میزهایی قرار دارند كه شكل و حالت باز دارند و برای قرار دادن برخی وسائل تزئینی و دكوری بسیار مناسب هستند. حتی می‌توانید مجلات و یا كتاب‌هایی كه قصد مطالعه‌شان را دارید، در آنجا بگذارید.

روی میز كنار تختخواب، آباژور كرم رنگ ساده‌ای به چشم می‌خورد كه با تمام وسایل اتاق هماهنگی دارد. در گوشه‌ها و جاهای مختلف اتاق وسایل دكوری مختلف دیده می‌شود و طراحی اتاق به گونه‌ای است كه برای استراحت كردن و نشستن هیچ كم ندارد. یك بخش ایده‌آل نیز برای نوشتن و مطالعه كردن طراحی شده كه میز مطالعه و صندلی مناسب دارد. دو صندلی راحت مبله كه وسط‌شان یك میز كوچك با پایه‌های موج‌دار و بلند است و روی میز نیز گلدان زیبایی قرار داده شده است وجود دارد. همچنین یك صندلی دیگر كه شكلی بسیار شیك دارد، برای افزایش موقعیت‌های مناسب برای نشستن و استراحت كردن ‌در نزدیكی تختخواب قرار دارد.تختخواب به شكل زیبایی مبله شده است و چیزی شبیه به تخت‌خواب هتل‌های شیك و لوكس است.

لحاف (روتختی) به كار رفته از جنس ابریشم است و بافت زیبایی دارد. دورتادور تخت‌خواب و قسمت بالایی آن به صورت یك شكل و یك رنگ مبله شده و باز هم از رنگ‌های خنثی بیشتر استفاده شده است.یك میز پایه بلند موج‌دار در بین دو مبل راحتی نسبتاً سنگین قرار گرفته است. این مبل‌ها به ایجاد تناسب بیشتر در اتاق افزوده‌اند.یك كمد بلند مشكی كه شكل و حالت خاص دارد، در یك گوشه اتاق قرار دارد و رنگ آن مخالف رنگ‌های ملایم و خنثی به كار رفته در اتاق است.یك میز قدیمی در یك طرف تخت و یك میز دیگر در طرف دیگرش قرار دارد. روی هر كدام یك آباژور ساده و كوچك است و تعدادی قاب عكس كوچك از عكس‌های خانوادگی روی آن قرار دارد. این بخش از طراحی اتاق آن را راحت‌تر كرده است.رزهای باغچه‌ای كه در یك ظرف نقره بر روی میز قرار دارد، به اتاق رنگ و بوی متفاوتی بخشیده است.

 

برچسب ها: هتل، طراحی داخلی، محل آرام و دنج، سوئیت لوکس، معماری داخلی تعداد بازديد: 940 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز