Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 22:56

5
آبان
مهمان من شويد

مهمان من شويد

استفاده از كاغذ دیواری باعث ایجاد صمیمت بیشتر در فضا شده است كاری كه به راحتی از عهده رنگ برنمی‌آمد.

آذین نعمتی

 

اتاق خواب‌های زیبای مهمان، مهربان، صمیمی، با رنگ‌های دوست داشتنی، تختخواب‌های مجلل نور كافی و مناسب و سایر وسایل تزئینی و دكوری، همان چیزی هستند كه در تصورات هر كسی به شكلی رویایی به وجود می‌آیند و می‌توانند شبی آرام و آسوده را برای هر كسی رقم بزنند. اتاق‌های مهمان با میز، صندلی و كاناپه مُبله می‌شوند و به همین دلیل كامل‌تر و راحت‌تر هم به نظر می‌رسند. گویی در خانه خودتان مهمان شده‌اید و از همه‌چیز لذت می‌برید. 
اتاق خواب مورد نظر سبك كلاسیك دارد ولی رنگ‌ها هارمونی خوبی با هم دارند. این اتاق مجلل و باشكوه كاغذ دیواری‌های زیبایی دارد كه طرح آنها تقریباً هیچ‌وقت از مُد افتاده و قدیمی نمی‌شود و با مبلمان اتاق تركیب بسیار زیبایی را خلق می‌كند و بیننده را به شدت به سمت خود جذب می‌كند. 

هاله ملایمی از رنگ‌های سبز و كِرم به این اتاق خواب بزرگ حس امنیت و آرامش بیشتر داده است. وسایل تزئینی كریستال و آیینه‌ها باعث انعكاس بیشتر زیبایی اتاق شده‌اند و به آن جلوه‌ای افزون بخشیده‌اند.  همیشه بزرگ‌تر بودن باعث بهتر بودن نیست، مخصوصاً اگر هدف كار طراحی اتاق خواب باشد. ارتفاع دیوارهای اتاق حدود 3 متر  است كه نسبتاً بلند است (در مقایسه با سایر اتاق خواب‌ها). احاطه پیداكردن به سبك فضای بزرگ‌تر نیاز به تلاش و زحمت خاص داشته باشد چرا كه این اتاق خواب مهمان واقعاً بزرگ است و اگر كمی بی‌دقتی شود، به سرعت تبدیل به اتاق نمایش (اتاق شو) می‌شود كه قرار است افراد زیادی در آن‌ حاضر شوند تا با هم به گفتگو بنشینند.  استفاده از رنگ‌های بسیار ساده و ملایم سبز و كرم و در نهایت طراحی خوب سه طراح خوب و با تجربه، باعث شده است كه فضای اتاق بسیار آرامبخش و ملایم به نظر برسد. استفاده از كاغذ دیواری باعث ایجاد صمیمت بیشتر در فضا شده است كاری كه به راحتی از عهده رنگ برنمی‌آمد. 

«این رنگ‌ها هم زنده هستند و هم متفاوت.»  به جای آنكه اتاق خواب مورد نظر را با تعداد زیادی از وسایل تزئینی و مبلمان پُر كنید سعی كرده‌ایم از ساده‌ترین چیزها استفاده كنیم كه هم كامل و كافی به نظر برسد و هم حس راحتی را به مهمانان انتقال دهند. طراحان اتاق به اندازه‌های اتاق و اندازه‌های مبلمان و وسایل به كار رفته در آن بسیار توجه كرده‌اند. هر یك از وسایل هم به تنهایی زیبایی دارند و هم در تركیب با سایر وسایل و محیط. قسمت بالای تختخواب حالت موج‌دار دارد میز آینه‌ای كنار تخت هم زرق و برق دارد و البته به جذابیت بیشتر اتاق افزوده است. سایر جزئیات اتاق شامل روتختی ابریشمی روی تختخواب كوسن‌های ابریشمی و راه راه روی صندلی، آینه بالای میز كشویی، شیشه‌های بسیار شیك و زیبای عطر، سینی نقره روی میز كشویی، آباژورهای كریستال و... كه همگی در اتاق طنین‌انداز شده‌اند و در كنار هم اتاق را به چنین فضای آرام‌بخشی مبدل ساخته‌اند.  طرح گلدار كاغذ دیواری انتخاب شده آنقدر منحصر به فرد است كه خودش را به سمت انتخاب سایر وسایل سوق می‌داد. 
كوسن‌های راه راه ابریشمی به راحتی بیشتر اتاق و صندلی افزوده‌اند.  آینه استفاده شده بالای میز باعث انعكاس نور می‌شود و سایر قسمت‌های اتاق را نیز روشن می‌‌كند.  كمد قفسه‌ای سبك كمدهای قرن هجده را دارد. كه هم می‌توان به عنوان یك میز از سطح آن استفاده كرد و هم داخل قفسه‌اش لباس و سایر وسایل را قرار داد.

 

برچسب ها: دکوراسیون، دکوراسیون اتاق خواب، اتاق خواب، رنگ در دکوراسیون، تغییر دکوراسیون، اتاق مهمان تعداد بازديد: 934 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز