Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:32

22
آذر
جادوی مدرن

جادوی مدرن

روشنایی استفاده شده در این اتاق به تمام قسمت‌های آن نوعی زیبایی لطیف بخشیده است.

آذین نعمتی دانشجوی معماری


اتاق خواب‌های مدرن و شیك می‌توانند با اتاق‌های هتل‌های بسیار شیك و تماشایی برابری كنند
رختخواب‌ها بسیار خوب پوشانده شده‌اند و اتاق‌ها آنقدر زیبا مبله شده‌اند كه هر مهمانی را به سمت خود دعوت می‌كنند و این اتاق‌ها را به محیط‌های بسیار دنج و راحتی برای استراحت كردن و تجدید قوا تبدیل نموده‌اند.  مجموعه بسیار لوكس و بنفش رنگ این اتاق، بسیار مجلل و شیك است. مبلمان این اتاق بسیار چشم‌گیر است و در عین حال محل امنی برای استراحت و آرامش می‌باشد. كنار میزها آینه‌كاری شده و از شمعدان‌های دكوری و شیشه‌های جیوه‌ای رنگ برای تزئینات بیشتر اتاق‌ استفاده شده است.  تأكید روی رنگ‌های مختلف و گوناگون باعث شده تا این اتاق‌ بسیار زیبا و باشكوه به نظر برسد.

حتی رنگ بنفش پُر رنگ دیوارها نیز با مدل و طرح اتاق به طور كلی هماهنگی دارد. در واقع این اتاق خواب تلفیقی از سبك‌های مدرن و سنتی است. استفاده از كاغذ دیواری‌های شرابی رنگ با طرح گل‌های طلایی در برخی از قسمت‌های دیوارها نیز باعث شده است تا این بخش‌ها بیشتر شبیه یك كار هنری به نظر برسند. در ضمن در كنار میزهایی كه اطراف‌شان آینه‌كاری شده‌است این طرح از كاغذ دیواری‌ها بسیار بهتر و زیباتر به نظر می‌رسند و این بخش از اتاق با چند ظرف شیشه‌ای حجم‌دار به رنگ جیوه و آباژورهای شیشه‌ای و آیینه طرح خورشید تابان بسیار كامل‌تر هم می‌شود. یك قالیچه گلدار نسبتاً بزرگ روی سطح چوبی زمین (كفپوش چوبی) به این اتاق مجلل گرما و راحتی بیشتری بخشیده است.

طراح این اتاق دیوارهای بنفش و مبلمان چوبی رگه‌دار را برای اتاقش انتخاب كرده است. یك آینه با تلألوی بسیار نیز روی دیوار جلب توجه می‌كند. او تمام این كارها را به نحوی انجام داده است كه ذره‌ای از آرامش و راحتی اتاق كاسته نشود و این اتاق خواب در عین حال كه بسیار باشكوه و درخشان است، محل دنج و راحتی نیز به نظر می‌رسد. مبلمان این اتاق به سبك كلاسیك است ولی در عین حال خیلی هم مُد روز و جدید به نظر می‌رسد.

روشنایی (چراغ) استفاده شده در این اتاق به تمام قسمت‌های آن از پارچه‌ها گرفته تا مبلمان نوعی زیبایی لطیف بخشیده است. یك قفسه  بخش مدرن اتاق است كه كمی هم رسمی به نظر می‌رسد. یك جفت آباژور بسیار شفاف كمی به اتاق سبك و مدل داده‌اند بدون آنكه رنگ خاصی داشته باشند و در رنگ كلی اتاق ایجاد ناهماهنگی كنند. یك لوستر منجوق‌دار ظاهری زنانه‌تر به اتاق بخشیده است.

روتختی چند لایه در كنار بالش‌های چند رنگ در ایجاد طرح و دكور در این اتاق خواب نقش عمده‌ای دارند. علاوه بر آن این بخش از طراحی اتاق به راحتی نیز قابل تغییر است. یك صندلی كه بتوان گاهی اوقات از آن استفاده كرد و در كنار آن یك میز كوچك و گرد موقعیت فوق‌العاده‌ای را برای نشستن و مطالعه كردن  فراهم می‌كنند. در كوراسیون هنری اتاق از برخی زیورآلات تزئینی الهام گرفته شده است. مثلاً در آینة مدل خورشید تابان سطوح صاف و براق مثل كناره‌های آینه‌ای صندوق و آباژور شیشه‌ای باعث انعكاس نور می‌شوند، و صفحه‌ای شبیه یك تكه ابر در روزهای سرد و زمستانی را ایجاد می‌كند.

 

برچسب ها: دکوراسیون منزل، رنگ در دکوراسیون، رنگ اتاق خواب، تغییر دکوراسیون اتاق خواب، اتاق خواب مدرن تعداد بازديد: 1000 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز