Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 19:35

22
آذر
پاكسازی برای احساس راحتی و آرامش

پاكسازی برای احساس راحتی و آرامش

سقف‌های بلند باعث می‌شوند كه توجه شما به قسمت‌های بالایی اتاق نیز جلب شود.

آذین نعمتی؛ دانشجوی معماری

 

از كف این اتاق تا سقف خانه پر از زیبایی است. سبك سنتی و زیبای اتاق حتی در كوچك‌ترین اجزاء به كار رفته در آن نیز به چشم می‌خورد. هیچ‌چیز بیش از اندازه مورد استفاده قرار نگرفته است و در نتیجه ایجاد دلزدگی نمی‌كند. از قاب عكس‌ها و پارچه‌های استفاده شده در آن گرفته تا طرح كاغذ دیواری روی دیوارها. حتی تختخواب نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد و برای یك خواب و استراحت كامل فوق‌العاده به نظر می‌رسد. 

سقف‌های بلند باعث می‌شوند كه توجه شما به قسمت‌های بالایی اتاق نیز جلب شود. چرا كه در این بخش زیبایی‌های زیادی از دكوراسیون چشم‌اندازی می‌كنند. برخی از اجزاء به كار رفته در این اتاق به رنگ قهوه‌ای هستند. همین كار باعث شده است كه این تركیبات و  وسایل  در مقابل رنگ اصلی (كه آبی- كرم است) بسیار متمایز و برجسته به نظر برسند. یك میز آنتیك كوچك به عنوان یك وسیله دكوری كنار تختخواب قرار دارد.

پنجره با پرده‌های زیبا و سنتی با سبكی كه هیچ‌وقت قدیمی به نظر نمی‌رسد، پوشانده شده است. مدل پرده به صورت دو طرفه است تا هر وقت كه تمایل به استفاده از نورطبیعی خورشید داشتید، بتوانید به راحتی پرده‌ها را كنار بزنید. قسمت مقعری لبه‌های دیوار در بخش مجاور سقف، با كاغذ دیواری راه راه پوشانده شده است كه با طرح گلدار روی دیوارها تركیب زیبایی را ایجاد نموده است. 

علی‌رغم اینكه اندازه اتاق نسبتاً كوچك است ولی  با انتخاب طرح و رنگ مشابه برای دیوارها و پارچه‌ها، سعی شده است اتاق را بزرگ‌تر از اندازه واقعی  آن نشان دهند.  قسمت بالایی پرده به صورت پلیسه‌ای (تا شده) دوخته شده است و روی چین‌ها را با دكمه پوشانده است. لبه‌های پرده یراق‌دوزی شده است و میل پرده انتخابی طلایی رنگ است كه با وسایل و رنگ‌های انتخابی در اتاق هماهنگی دارد. 

در این اتاق، با دقت فراوان از وسایل و اجزاء موجود استفاده شده تا اتاق از هر لحاظ كامل به نظر برسد و البته در این كار نیز نباید زیاده‌روی شود. یك آباژور منحصر به فرد روی میز آنتیك و كنار تخت قرار دارد و در فضایی كه مخصوص قرار گرفتن كتاب است شلوغی و ازدحام دیده نمی‌شود تا بیشتر احساس راحتی و آرامش كنید. 

 

برچسب ها: دکوراسیون، دکوراسیون اتاق خواب، رنگ در دکوراسیون، رنگ اتاق خواب، تغییر دکوراسیون منزل تعداد بازديد: 1024 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز