Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 07:12

22
آذر
چشم‌انداز آفتابی

چشم‌انداز آفتابی

این اتاق با پارچه‌های زردرنگ و شادش سرشار از زندگی به نظر می‌رسد.

آذین نعمتی؛ دانشجوی معماری 

 


این اتاق بزرگ با سقف بلند نیاز به وسایل بیشتر دارد، مبلمان آن باید به طرز خاصی انتخاب شود، تختخواب باید متناسب با اندازه و ابعاد اتاق باشد، باید فضایی جداگانه برای نشستن باشد، به همین دلیل از كاناپه، میز مخصوص سرو قهوه و چند صندلی مبله و راحتی استفاده شده است. تختخواب اتاق سبك ایتالیایی دارد و با زمینه اصلی گلدار به صورت دستی رنگ شده است.

دور تا دور تختخواب سایبان دارد كه مدل آن از سبك فرانسوی الهام گرفته شده است ولی كاملاً مدرن و امروزی است. یك آیینه كه روی طاقچه تكیه داده شده است و یك شمعدان كریستال با روشنایی بسیار ظریف و اندك در كنار آن فضای جالبی را به وجود آورده است. یك پالت (صفحه) زرد- طلایی درخشان رنگ فضا را كامل می‌كند كلیه پارچه‌های استفاده شده در این اتاق به آن رنگ و بوی جوانی داده‌اند.

از نیمكت‌های دسته‌دار گرفته تا پرده‌های بلند و پرده تخت. مهم‌ترین ویژگی این اتاق این است كه محدودیت زمانی ندارد و هیچ وقت از مد افتاده به نظر نمی‌رسد. یك صندلی راحتی و دوست داشتنی به رنگ زرد ملایم مكانی مناسب برای مطالعه و كتاب خواندن است. در كنار آن قفسه كتابی وجود دارد كه در آن برخی وسایل شخصی قرار گرفته است.  

اتاق خوابی نورگیر به سبك سنتی كه هم نور مناسب دارد و هم هوا به خوبی در آن جریان دارد. این اتاق با پارچه‌های زردرنگ و شادش سرشار از زندگی به نظر می‌رسد. رنگ‌های به كار رفته تقریباً خنثی هستند به همین دلیل طراحی اتاق هیچ‌گاه كهنه و قدیمی نمی‌شود و محدودیت زمانی ندارد. 

مبله كردن یك اتاق خواب، كاری هیجان‌انگیز است و حتی یك نوع سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسد. برای طراحی این اتاق از انواع و اقسام وسایل ریز و درشت استفاده شده و آنها را به سبك كلاسیك چیده اند.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق خواب، تغییر دکوراسیون منزل، اتاق خواب نورگیر، مبلمان منزل، تختخواب تعداد بازديد: 842 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز