Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 04:31

8
آذر
طبيعت را در آغوش بگيريد

طبيعت را در آغوش بگيريد

زیبایی این اتاق در سادگی آن است. دور تا دور آن با درختان و گل‌ها محصور شده است.

آذین نعمتی؛ دانشجوی معماری

 

دیوارهای شیشه‌ای باعث محو شدن و از میان برداشته شدن دیوارهای آجری شده‌اند. یك شومینه شیك كه در غروب‌های سرد شما را گرم می‌كند مخصوصاً در روزهای زمستانی و باعث می‌شود تا این اتاق، فضایی منحصر به فرد شود. 

زیبایی این اتاق در سادگی آن است. دور تا دور آن با درختان و گل‌ها محصور شده است. سقف اتاق گنبدی شكل است و درهای  آن رو به باغ باز می‌شوند. این اتاق دكوراسیونی رمانتیك و آرام‌بخش دارد. تمام وسایل و امكانات این اتاق شكوه و جلال بخصوصی دارند تمام رنگ‌ها به صورت ملایم و خنثی هستند اما با بافت‌های مختلف.

 

پنجره‌های كوچك در كنار هم دیوار بزرگی را تشكیل می‌دهند. صندلی‌های راحتی و نرم سفید، برای لم دادن و گرم شدن در كنار شومینه، فوق‌العاده به نظر می‌رسند. بالش‌های روی تخت و قالیچه‌ای كه روی كف زمین پهن شده است همگی صحنه سبز رنگ فضای بیرون را كامل می‌كنند. درست در وسط دیواری شیشه‌ای یك شومینه بلند (از كف تا به سقف اتاق) قرار دارد. 

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق خواب، اتاق خواب، رنگ در دکوراسیون، تغییر دکوراسیون منزل، رنگ دیوار تعداد بازديد: 1047 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز