Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 01:55

26
آبان
ايده‌هایی نو در چيدمان منزل

ايده‌هایی نو در چيدمان منزل

پارچه‌های روشن اتاق نظر هر بیننده‌ای را جلب و جرقه‌های یك بحث وگفت‌وگوی دلنشین را در این خانه روشن می‌كنند.

آذین نعمتی؛ دانشجوی معماری

 

رنگ‌هایی كه برای این اتاق خواب انتخاب شده‌اند، بسیار زیبا هستند و در كنار این رنگ‌ها از اِلمانت‌های گرافیكی استفاده شده است. سبك كار به سبك هنرمندان قرن بیستم شبیه است. پارچه‌های روشن اتاق نظر هر بیننده‌ای را جلب و جرقه‌های یك بحث و گفت‌وگوی دلنشین را در این خانه روشن می‌كنند. مبلمان اتاق به سبك كلاسیك است. 

هدف طراح از به كارگیری این رنگ‌ها این بوده است كه نشان دهد می‌توان از رنگ‌هایی كه در بیرون خانه بسیار روشن و تكان دهنده هستند، به طرز آرامش بخش‌تری در فضای داخل خانه استفاده كرد. در واقع شیوه به كارگیری این رنگ‌ها، آنها را آرام‌بخش نشان می‌دهند.

دیوارها به رنگ هندوانه‌ای هستند و برای نشان دادن عمق‌ها از رنگ قهوه‌ای در كنار رنگ‌های زنده استفاده شده است. طراح از رنگ‌های روشن استفاده می‌كند و بعد به آنها سایه روشن‌های تیره‌تر می‌دهد تا كارهایش عمق پیدا كنند. اغلب وسایل اتاق به رنگ قهوه‌ای، صورتی و قرمز هستند. برای حمام به جای رنگ‌های روشن از رنگ‌های خنثی استفاده شده است. اغلب لوازم و وسایل از جنس نیكل هستند. سطح پیشخوان از مرمری سفید است. رنگ زرد  به حمام جلوه‌ای خاص داده است. 

دیوارهای سمت دوش شیشه‌ای هستند و بسیار زیبا به نظر می‌رسند. نیمكت دوش نیز رنگ فرنگی دارد و در مواقعی كه نمی‌خواهید از آن استفاده كنید، تا می‌شود. این صندلی نیز به خودی خود آن بخش از فضا را تماشایی كرده است. آینه نصب شده روی دیوار قابی به رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز است و یك كابیت مخفی برای نگهداری برخی داروهای مورد نیاز در پایین آن قرار دارد. وان حمام به شكل بیضی است و كاشی‌ها قهوه‌ای روشن (مایل به زرد) هستند.

یك روتختی پشمی كه اطراف و لبه‌هایش موج‌دار است در كنار بالش‌هایی كه طرح مدرن دارند، تركیب جالبی را به وجود آورد‌ه‌است. دیوارهای تیره  با آنكه بزرگ هستند، كمی كوچك‌تر به نظر می‌رسند پرده‌های بلند و سنگین از سقف تا كف اتاق آویزان هستند.
 شومینه به سبكی مدرن ساخته شده كه دور تا دور قسمت استیل آن را موزائیك‌هایی هماهنگ با آنها احاطه كرده است.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق خواب، اتاق خواب، رنگ اتاق خواب، تغییر دکوراسیون اتاق، تغییر رنگ اتاق تعداد بازديد: 948 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز