Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 12:04

29
خرداد
اتاق خواب سليقه‌ای

اتاق خواب سليقه‌ای

برای خنثی كردن حالت اتاق، طراح از رنگ‌های كرم و قهوه‌ای استفاده كرده است.

تحریریه زندگی آنلاین

 

 

 

پارچه‌های كتان، وسایل چوبی، نور كم، شومینه سنگی

طراح این اتاق برخی وسایل قدیمی را به خوبی در كنار هم جمع كرده است از مبلمان‌ها با ایجاد تغییر استفاده مجدد كرده و با دقت فراوان وسایل تزئینی را كه به نظر می‌رسد كهنه شده‌اند را مورد استفاده قرار داده و كاری كرده است كه بسیار جدید و امروزی به نظر برسند.

ما با این طرز فكر كه اتاق خواب باید در نخستین ساعات روز، وقتی كه می‌‌خواهید یك فنجان قهوه بنوشید، باید به شما آرامش و راحتی بدهد، كاملاً موافقم. پارچه كتان یكی از آن چیزهایی است كه توانایی عجیبی در نفوذ كردن در اتاق دارد. در این اتاق خواب دیوارها را با كاغذ دیواری و پارچه‌های بلند كتان پوشانده‌اند. این پارچه‌ها با چین‌های فراوان تا اطراف تخت و پنجره‌ها ادامه دارند.

برای خنثی كردن حالت اتاق، طراح از رنگ‌های كرم و قهوه‌ای استفاده كرده است تا تعادل بیشتری از نظر رنگ در اتاق ایجاد شود. یك میز چوبی تیره و یك چراغ خواب چوبی كنده‌كاری شده. داخل حمام، از آجرهای سنگ مرمر استفاده شده است. این سنگ‌ها در برابر شوینده‌های اسیدی مقاوم هستند و بافت و رنگ خود را از دست نمی‌دهند.

تمام وسایل و تزئینات اتاق و حمام در این اتاق حالت دارند؛ یعنی كاملا با هم در تضاد هستند. پارچه نرم چرمی روتختی باعث شده است كه تختخواب بسیار باشكوه و مجلل به نظر برسد.  

رنگ‌های روشن و تیره

رنگ سفید و شیری قفسه با رنگ تیره وسایل اطراف و روی آن كاملاً با هم در تضاد است و به این ترتیب در رنگ‌ها نوعی تعادل بیشتر به وجود آمده است.

طراح تعدادی سنگ را در اطراف شومینه چیده و بعد از طرح پتینه چای كیسه‌ای و قهوه به طور مداوم استفاده كرده است. پارچه رنگ كِرِم براق كمدها با وسایل تیره چیده شده روی آنها تناسب خوبی دارد.

دیوارهای بالایی شبیه گچبری‌های قدیمی به نظر می‌رسند. رنگ آجرهای حمام گرم است. داخل حمام یك وان قرار دارد.

كابینت‌های داخل حمام برای نگهداری وسایل مربوط به حمام می‌باشند. میزی كه در حمام قرار دارد برای لباس پوشیدن بسیار مناسب است.

طراح این حمام و اتاق از آیینه‌های قاب‌دار در بالای سینك استفاده كرده است تا هم فضا بزرگ‌تر به نظر برسد و هم با كابینت‌ها تناسب بیشتری ایجاد شود.

 

برچسب ها: دکوراسیون منزل، چیدمان منزل، اتاق خواب، رنگ در دکوراسیون، مبلمان منزل، شومینه سنگی، وسایل چوبی، گچبری‌های قدیمی تعداد بازديد: 1064 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز