Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:00

1
آذر
اتاق خواب سليقه‌ای

اتاق خواب سليقه‌ای

یك دراور شیك و كنارش یك صندلی در یك طرف تختخواب قرار دارد. پارچه لنین در كنار پارچه گلدار روبالشی، همخوانی ایجاد كرده است.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

پرده‌ها با منگوله تزئین شده و طرح پارچه گلدار و بسیار ملایم است. پنجره‌ها تقریباً پوشانده شده‌اند؛ به طوری كه نور كمی از بیرون وارد اتاق می‌شود. 

یك اتاق خواب كاملاً سلیقه‌ای

میز آرایش كاملاً با اتاق متناسب است. تمام وسایل و رنگ‌ها به نحوی انتخاب شده‌اند كه  با هم تطابق داشته باشند. وسایل خواب گلچینی از وسایل پارچه‌ای رنگ و چوبی هستند. رنگ طلایی گرم روتختی در پرده‌ها نیز دیده می‌شود. تركیبی از طلایی، آبی و سفید. یك مبل راحتی در كنار شومینه برای شما لحظات آرام‌بخش بیشتری را در این اتاق خواب رقم می‌زند.

سقف اتاق حالت گنبدی شكل به رنگ خاكستری آبی دارد و همین مساله تأثیر زیادی در آرام‌بخش‌تر كردن اتاق می‌گذارد. سقف بلند و آبی رنگ اتاق، همیشه ما را به یاد آسمان پاك و آبی می‌اندازد. حتی اگر فضای زیادی را در اختیار نداشته باشید، باز هم می‌توانید از اتاق خواب‌تان محیطی گرم و دنج بسازید تا باعث احساس راحتی و آرامش شما شود.

تابلوی نقاشی به سبك سنتی بدون در نظر گرفتن نقاش آن یا ریشه و اصالتش، آرامش خاصی به اتاق بخشیده است. رنگ آبی، طلایی و سفید با قاب‌های آنتیك. این اتاق خواب شما را به یك بهشت آسوده و راحت دعوت می‌كند.
رنگ دیوارها زرد ملایم است و از پارچه‌های گلدار برای مبلمان استفاده شده  و به سبك بسیار جذابی چیده شده است.

یك دراور شیك و كنارش یك صندلی در یك طرف تختخواب قرار دارد. پارچه لنین در كنار پارچه زیبا و گلدار روبالشی، همخوانی زیبایی ایجاد كرده است.

یك میز قدیمی كه روی سطح آن نقاشی شده، و یك صندلی با تكیه‌گاه چوبی به شكل توری دارد كه از چوب خیزران درست شده است. روكش صندلی از جنس ابریشم ضخیم است.

صندلی‌های روكش‌دار و طاقچه سنگی كنده‌كاری شده، نقاشی رنگ روغن سبك دكوراسیون جدیدی را در ذهن زنده می‌كند.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق خواب، دکور اتاق، اتاق خواب، تغییر دکوراسیون، رنگ اتاق تعداد بازديد: 945 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز