Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 23:24

22
آذر
دكوراسيون اتاق خواب

دكوراسيون اتاق خواب

مبلمان آنتیك و وسایل مزین نیز به جذابیت و شكوه اتاق خواب می‌افزایند.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

اتاق خواب باید طوری طراحی شود كه فقط برای خواب و استراحت باشد. اتاق‌خواب‌های بزرگ بسیار لوكس و مجلل هستند تا جائیكه فضای كافی برای نشستن، تفریح و سرگرمی و كتابخانه دارند. این اتاق خواب معمولی، با ایجاد كمی تغییر، تبدیل به یك اتاق خواب مجلل شده است.

با گچبری سقف و نقاشی‌های دستی و قاب‌ زیبای پنجره، منظره نقاشی شده زیبا روی دیوار و استفاده از برخی وسایل آنتیك، این اتاق تكمیل شده است و بسیار كامل به نظر می‌رسد. فرقی نمی‌كند كه اتاق‌تان كوچك است یا بزرگ، این جزئیات هستند كه اتاق را بزرگ‌تر یا كوچك‌تر جلوه می‌دهند. رنگ سبز در رنگ سفید تختخواب، باعث نرم و لطیف به نظر رسیدن آن شده است.

پرده

پارچه پرده از نوع سیلك آبی نسبتاً براق است و باعث می‌شود اتاق آرام‌بخش‌تر به نظر برسد.

تابلو‌ها

عكس پُرتره روی دیوار و بشقاب‌های تزئینی كه روی دیوار نصب شده‌اند، به همراه وسایل تزئینی كه روی دراور قرار گرفته‌اند، در نگاه اول توجه زیادی را جلب می‌كنند.

تشك بلند

تشك (خوشخواب) بلند، باعث مجلل به نظر رسیدن تخت می‌شود. شكوه و تجمل تنها لغاتی هستند كه به ذهن می‌رسند.

توصیف این اتاق خواب

برای توصیف این اتاق خواب این كلمات به ذهن خطور می‌كند: انتخاب تختی به رنگ قهوه‌ای تیره با سایبان طلایی سوخته، حالتی شاهانه به آن می‌دهد. تابلوهای نقاشی شده با دست در كنار پنجره و در كنار رنگ بسیار ملایم سقف، چشم را برای لحظاتی مجذوب خود می‌كند و به همین دلیل سقف بلندتر به نظر می‌رسد.

مبلمان آنتیك و وسایل مزین نیز به جذابیت و شكوه اتاق خواب می‌افزایند. شما می‌توانید در چنین مكانی از انواع وسایل لوكس مورد علاقه‌تان استفاده كرده و زیبایی آن را دوچندان كنید. پارچه‌های باشكوه كه تا سطح زمین آمده‌اند، كریستال‌های نقره‌ای و طلایی و سایر وسایل تزئینی، زیبایی و شكوه این منظره را دوچندان می‌كنند.

 

برچسب ها: دکوراسیون، تغییر دکوراسیون منزل، دكوراسيون اتاق خواب، انتخاب پرده، تابلو تعداد بازديد: 1010 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز