Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 21:24

17
دی
لوازم هنری خود را از کجا بخرم؟؟؟

لوازم هنری خود را از کجا بخرم؟؟؟

با به وجود آمدن فروشگاه های هنری زیاد به صورت آنلاین و غیر آنلاین خرید ابزار هنری سخت شده است.توی این مقاله امروز می خوام راجب یک فروشگاه هنری قوی در زمینه ی فروش لوازم هنری صحبت کنم.

 زمینه ی فعالیت لوکس آرا

وب‌سایت لوکس‌آرا به عنوان یک فروشگاه تخصصی آثار هنری و دست‌سازه‌ها، بستری را فراهم ‌آورده است که هنرمندان علاوه بر امکان فروش آثار خود، بتوانند آموزش‌های مدنظر خود را نیز تهیه کنند. همچنین فروشندگان و تامین‌کننده‌های مواد اولیه نیز می‌توانند در این سامانه محصولات خود را برای هنرمندان ارائه کنند.

این اولین بار است که یک فروشگاه آنلاین آثار هنری به صورت تعاملی می‌تواند هم‌زمان هم فروشنده آثار باشد و هم بخشی از فرایند زنجیره تامین را برای مشتریان خود فراهم کند.

هدف اصلی مجموعه لوکس‌آرا، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس‌آرا در این راستا تلاش‌های فراوانی را به کار بسته تا از هنر دست هنرمندان ایرانی حمایت کند.

 

هدف اصلی luxara.ir

هدف از عرضه این بسته‌ها تسهیل مسیر تولید صنایع دستی داخلی و رونق بازار کار هنرمندان است. بر اساس این که در چه حوزه‌ای مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید از این بسته‌ها برای تولید اثر خود استفاده کنید. به همین دلیل اکثر هنرمندان توانایی تولید و فعالیت در چندین حوزه مختلف را دارند. این بسته‌ها به همراه آموزش عرضه می‌شوند که علاقه‌مندان به تولیدات هنری را قادر می‌سازند که با صرف نظر از موقعیت جغرافیایی و محل سکونت بتوانند به صورت خودآموز محصولات جدیدتری را تولید و عرضه کنند.

لوکس آرا مرکز آموزش های هنری

لوکس آرا علاوه بر فراهم سازی لوازم هنری ,با ایجاد یک وبلاگ اموزشی قوی سعی در ارائه انواع آموزش های هنری هنرهای روز کرده است.

 

 

 

                                                                برای ورود به وبلاگ کلیک کنید.

 

وبلاگ شامل هنرهای روز چون رزین,پتینه,عروسک روسی و ... می باشد.

اگر در زمینه تولید صنایع دستی فعالیت می‌‌کنید، می‌توانید آثار خود را از طریق لوکس آرا عرضه کنید و از محتوای آموزشی و همچنین مواد اولیه عرضه شده در این سامانه استفاده کنید. کلیه محصولات هنری ارائه شده در این سامانه از آثار هنرمندان ایرانی است.

برچسب ها: صنایع دستی، رپورتاژ آگهی تعداد بازديد: 425 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز