Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 00:21

23
بهمن
آموزش ساخت صابون خانگی با گل خشک

آموزش ساخت صابون خانگی با گل خشک

با راهنمایی‌ها ما می‌توانید صابون‌های خوش بو از جنس گل‌های خشک بسازید.

حتما تا به حال قالب‌های سیلیکونی گرد برای درست کردن یخ را دیده‌اید، حالا با ایده‌ای جدید از این قالب‌ها برای درست کردن صابون‌های گرد، شفاف و خوش‌بو با تزئینات گل‌های خشک شده‌ی مورد علاقه‌تان استفاده کنید. صابون‌های گرد خیلی به ندرت دیده می‌شوند، پس با این کار نه تنها از وقتتان استفاده‌ی مفیدی می‌کنید، بلکه می‌توانید تزئینات خاصی را نیز به سرویس بهداشتی خود اضافه کنید. درست کردن این صابون‌ها فقط 30 دقیقه وقت برده و بوی خیلی عالی نیز دارند.

بیشتر بخوانید:

قالب سیلیکونی گرد

اسانس‌های روغنی خوش‌بو

یک قالب صابون گلیسیرین شفاف و بدون بو

گل‌های خشک شده

قدم اول:

تعدادی از گل‌های خشک شده مورد علاقه‌تان را داخل قالب سیلیکونی بریزید. گلبرگ‌های استخدوس می‌توانند انتخاب خوبی از هم از نظر رنگ و هم بو داشته باشند.

قدم دوم:

یک چهارم از قالب صابون گلیسیرین شفاف را آب کنید. برای این‌کار، آن‌ها را به مکعب‌های کوچک تقسیم کرده و برای 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا به مایع تبدیل شوند.

قدم سوم:

حالا اسانس‌های روغنی خوش‌بوی مورد علاقه‌تان را به آن اضافه کنید. می‌توانید از اسانس استخدوس و مرکبات و یا ترکیب آن‌ها باهم استفاده کنید. بین 20 تا 25 قطره را به مخلوط آب شده‌ی صابون اضافه کنید و به خوبی هم بزنید. باید سریع کار کنید تا صابون همچنان گرم و مایع باقی بماند.

قدم چهارم:

به دقت مخلوط آب شده‌ی صابون و اسانس را داخل قالب بریزید. سه چهارم هر قالب گرد را پر کنید و سپس رویه‌ی آن‌را بگذارید. اگر خواستید می‌توانید با سرنگ به مخلوط اضافه کنید.

قدم پنجم:

اجازه دهید که صابون در طول شب در یک مکان باقی بماند. روز بعد به دقت قالب را چک کنید و به ملایم و دقت زیاد هرگونه نازیبایی را از دور قالب صابون پاک کنید. (می‌توانید از یک چاقوی کره‌خوری استفاده نمایید.)

این صابون‌ها را در حمام قرار دهید تا از بوی لطیف و زیبایی آن‌ها در طول تابستان بهره‌مند شوید.

منبع:زیبامون

برچسب ها: صابون معطر، صابون، آموزش ساخت صابون، صابون خانگی، طرز تهیه صابون خانگی، صابون با گل خشک تعداد بازديد: 536 تعداد نظرات: 1

نظرات

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز