Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:06

12
اردیبهشت
پیشنهاد برای انتخاب کادو روز معلم

پیشنهاد برای انتخاب کادو روز معلم

روز معلم روز قدردانی از خوبی‌هاست. این روز در تقویم رسمی ایران ۱۲ اردیبهشت است.کتاب و لوازم‌التحریر بهترین پیشنهاد برای کادو روز معلم هستند.

 روز معلم هر سال ۱۲ اردیبهشت ماه است و این روز ما را به یاد فداکاری‌های تمام معلمانی می‌اندازد که در زندگی دیده‌ایم. اگر شما دوران مدرسه و دانشگاه را طی کرده باشید حتما در سالیان گذشته روز معلم به فکر هدیه دادن هم بوده‌اید و ممکن است امروز برای معلم فرزندتان به دنبال هدیه‌ای مناسب باشید. واقعیت این است که موفقیت و تلاش شاگردان برای هر معلم حکم هدیه‌ای باارزش را دارد اما چه خوب است در کنار آن کادویی هر چند کوچک به رسم یادبود هم به معلمین عزیز تقدیم کنیم.در ادامه این مقاله فهرستی از هدایایی که به عنوان کادو روز معلم می‌تواند مناسب باشد را قرار داده است.

بهترین کادو روز معلم چه می‌تواند باشد؟

قبل از اینکه برای تهیه کادو روز معلم دست به کار شوید باید بدانید روحیه معلم شما به چه چیزی نزدیک‌تر است. آیا از داشتن یک کتاب احساس بهتری دارد و یا بیشتر از آن به تنقلات علاقه‌مند است. قطعا فهمیدن این موضوع می‌تواند کار شما را در یک اتخاب درست و مناسب بسیار آسان کند. در مجموع پیشنهادات زیر به عنوان کادو روز معلم می‌تواند به شما در داشتن یک انتخاب خوب کمک کند:

گل
 
گل هدیه‌ای است که همه با دریافت آن به وجد می‌آیند. ولی چقدر خوب است که همراه با یک شاخه‌ گل هدیه‌ دیگری نیز تقدیم معلم‌ها کنیم. اگر بتوانید گل مورد علاقه معلمتان را تهیه کنید این خوشحالی او را دوچندان کرده‌اید.

 
عطر و ادکلن

هر جعبه‌ کوچک کادو‌شده‌ای را که ببینید، «عطر» جزو نخستین حدس‌های شماست! یک هدیه‌ کلاسیک و مناسب که بسیار هم محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد. اما ما فکر می‌کنیم انتخاب پرخطری‌ست اگر با علایق خاص افراد در این زمینه آشنا نباشید. مطمئنا چون با معلم خود رابطه‌ نزدیکی دارید می‌توانید حدس بزنید که او از چه نوع عطری استفاده می‌کند و یا از چه بویی خوشش می‌آید.

 
قران یا مفاتیح

این هدیه هم می‌تواند جنبه معنوی داشته باشد و هم هدیه با ارزشی است. گفته‌اند معلمی در چند سال خدمتش در آموزش و پرورش گفته است بهترین هدیه‌ای که دریافت کردم و الان هم که بازنشسته شده‌ام از آن استفاده می‌کنم قرآنی است که یکی از دانش آموزانش به او در روز معلم داده است که همیشه هم به یاد اوست و برای خوشبختی‌اش دعا می‌کند.

 
کتاب‌ نویسندگان معروف

تقریبا بهترین هدیه برای کسی است که نقش استادی در زندگی شما بازی می‌کند. بسته به اینکه معلمی که برای او هدیه می‌خرید چه سنی دارد، به چه موضوعاتی علاقمند است و چه روابط اجتماعی دارد، انتخاب‌های مختلفی برای او خواهید داشت. اگر انتخاب کتاب برای شما سخت است می‌توانید از همکاران و یا نزدیکان او کمک بگیرید و یا به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب اعتماد کنید.

 
شیرینی و شکلات

هیچکس از طعم خوب شیرینی و شکلات بدش نمی‌آید. اگر می‌خواهید کادو روز معلم کام او را هم شیرین کند برایش یک جعبه شیک و فانتزی از شکلات‌های طعم‌دار و خوشمزه تهیه کنید. قطعا دریافت چنین هدیه‌ای برای هر کسی لذت بخش است. یک کیک کوچک با یک جمله زیبا درباره قدردانی از معلمتان بر روی آن هم می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 
آثار هنری و صنایع دستی

آثار هنری هم می‌تواند گزینه‌ خوبی باشد بخصوص برای معلم‌های خانم، البته خرید آثار هنری فاخر نیازمند هزینه‌ بسیار زیادی است که همه نمی‌توانند بپردازند. آثار هنری اگر کار خودتان باشد ارزش فوق‌العاده‌ای برای معلمتان دارد.

لوازم‌التحریر و سررسید
 
افرادی که تدریس می‌کنند معمولا عادت به نوشتن یادداشت دارند. هرچند هم که به قول امروزی‌ها، پیپر لس (Paper Less) باشند، باز هم به کاغذی که کنار دست داشته باشد و یادداشت‌های کوچک خود را در آن بنویسند، نیاز دارند. یک دفترچه و یا یک تقویم و سررسید زیبا می‌تواند برای آنها بسیار کاربردی باشد. همچنین انواع خودنویس‌ها، روان‌نویس‌ها و خودکارهای نفیس هدیه‌های خوبی برای معلم‌ها هستند.

 
لیوان یا ماگ سرامیکی

لیوان‌های سرامیکی در رنگ‌ها و نقش‌های زیادی در بازار هستند که با قیمت مناسب می‌توانید بخرید. این هدیه‌ای است که می‌تواند برای هر فرد و با هر سلیقه‌ای مناسب باشد. حتی می‌توانید برای زیبایی بیشتر یک شعر زیبا برای معلمتان روی لیوان حک کنید. ماگ‌ها برای نوشیدن آب، چای و دمنوش در محیط کار یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها هستند.
 
امیدواریم این پیشنهادات برای کادو روز معلم به شما در داشتن یک انتخاب خوب و به یادماندنی کمک کننده باشد. فراموش نکنید که هر هدیه‌ای برای معلمتان تهیه کردید همراه با یک کارت تبریک هم باشد.
 

بیشتر بخوانید:

برچسب ها: عطر، شکلات، روز معلم، خلاقیت، کاردستی، ادکلن، کتاب، هدیه، کادو، دسته گل، ماگ سرامیکی، کادو روز معلم تعداد بازديد: 554 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز