Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 08:22

22
اردیبهشت
آموزش ساخت گل کاغذی

آموزش ساخت گل کاغذی

خیلی ساده و راحت می‌توانید چند گل رز کاغذی زیبا درست کنید. شما می‌توانید آنها را در گلدان بگذارید و یا در نقاط مختلف خانه برای تزئین از آنها استفاده کنید.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

لوازم کار

- دو ورقه کاغذ الیاف درشت صورتی و سبز

- ساقه گل مصنوعی

- نوار گل 

- قیچی کاغذ (اگر از قیچی های مخصوص پارچه برای برش کاغذ استفاده کنید، به مرور تیغ قیچی کند شده و دیگر پارچه را برش نمی زند. بنابراین برای برش کاغذ، از قیچی مخصوص کاغذ استفاده کنید).

- چند گلوله پنبه 

طرز ساخت

دایره ای به قطر 4 سانتی متر از ورقه کاغذی صورتی رنگ برش بزنید. سپس یکی از ساقه های گل مصنوعی را درون یک گلوله پنبه فرو کنید و آن را وسط دایره کاغذ صورتی بگذارید. 

اکنون کاغذ را به دور پنبه بپیچانید و با نوار چسب مخصوص گلسازی آن را محکم کنید. بعد مانند تصویر 8 تکه کاغذ کوچک ، 16 تکه در حد متوسط و 8 تکه کاغذ بزرگ برش بزنید. 

سپس اولین تکه کاغذ کوچک- در واقع گلبرگ های کوچک گل می شوند- راروی ساقه گل قرار دهید و با نوار چسب محکم کنید.

پس از آن دو گلبرگ دیگر و همینطور به ترتیب، کاغذها را به روی هم به گونه ای قرار دهید تا گلبرگ های گل شکل بگیرند. بعد از آن گلبرگ های با اندازه متوسط را به همین ترتیب به روی هم قرار دهید.

با هربار قرار دادن گلبرگ ها، با نوار چسب، آنها را کاملا محکم کنید. 

اکنون گلبرگ های بزرگ را به دور گل پیچیده و با نوار چسب محکم کنید.

پس از تمام شدن گلبرگ ها، لبه های آنها را گرفته و کمی به سمت خودتان بکشید، تا گل مصنوعی‌تان، دقیقا شبیه گل رزی شود که گلبرگ هایش کاملا باز شده اند. 

حالا با استفاده از کاغذ سبز رنگ، مانند تصویر، چند برگ برش زده و زیر گلبرگ و روی ساقه گل بچسبانید. 

گل رز کاغذی زیبای تان آماده است. 

 

برچسب ها: کار هنری، آموزش هنر، هنر و خلاقیت، هنر در خانه، کار دستی، آموزش گلسازی، گل کاغذی تعداد بازديد: 3115 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز