Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 01:36

30
اردیبهشت
گلدان‌های گاتری

گلدان‌های گاتری

اگر چنانچه قصد خرید این گلدان‌های آویزی را داشته باشید باید كلی هزینه كنید ولی اگر خودتان دست به كار شوید و اقدام به درست كردن آن نمایید، هزینه‌ها بسیار كاهش می‌یابند

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

اگر چنانچه قصد خرید این گلدان‌های آویزی را داشته باشید باید كلی هزینه كنید ولی اگر خودتان دست به كار شوید و اقدام به درست كردن آن نمایید، هزینه‌ها بسیار كاهش می‌یابند. امروز همان روز خوبی است كه می‌توانید كار خود را شروع كنید مطمئن باشید كه در حین انجام كار هیجان بسیاری را تجربه خواهید كرد چرا كه این كار شما را عاشق خودش می‌كند. این گلدان‌های آویزان از ابتدایی‌ترین و ارزان‌ترین وسایل و امكانات ساخته شده‌اند.

این گلدان‌ها را می‌توانید در قسمت ورودی ساختمان روی دیوار نصب كنید و هر روز با تماشای آن لذت فراوانی ببرید.

تقریبا همه خانه‌ها بخشی به عنوان ورودی دارند كه می‌توان از قسمت بالای دیوار این گلدان‌ها را آویزان كرد.

می‌توانید گلدان‌ها را از سقف نیز آویزان كنید ولی ما ترجیح می‌دهیم كه به جای سقف چند بست روی دیوارهای آجری نصب كنیم و از میان آنها قلاب‌ را رد كنیم تا طناب‌ها از قلاب‌ها آویزان باشند.

ما از طناب كلفت استفاده كردیم چرا كه هم استحكام بیشتری دارند و هم به كار زیبایی بیشتری داده‌اند. گره‌ها بسیار محكم هستند و به راحتی می‌توانید گلدان‌ها را نگاه دارند.

من قبلا از گیاهان مصنوعی و سبز در این گلدان‌ها استفاده می‌كردم ولی متوجه شدم كه جلوه آنها با گیاهان طبیعی چند برابر می‌شود 5 نوع گیاه و گل زیبا و زنده كه در حال رشد كردن و زندگی هستند.

با انجام این پروژه خیلی زود پی می‌برید كه برای داشتن محیط زندگی شاداب و با طراوت، حتما نباید باغچه زیبا و بزرگی داشته باشید و می‌توانید از یك باغچه كوچك به شكل گلدان نیز به این لذت برسید. در ضمن با گیاهان بیشتری آشنا می‌شوید. اینكه چگونه خاك را آماده كنید چگونه گیاه را در خاك قرار دهید و چگونه از آن مراقبت كنید.

انجام این پروژه نیاز به صرف هزینه سنگین ندارد. به جای گیاهان آپارتمانی می‌توانید از گل‌ها و یا حتی سبزیجات نیز استفاده كنید در واقع هر چیزی كه دوست دارید را در آنها بكارید.

برچسب ها: هنر و خلاقیت، گلدان های بهاری، خلاقیت و کاردستی، هنر خلاقانه، تزیین گلدان، گلدان و گل، گلدان آویز تعداد بازديد: 965 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز