Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 13:26

11
اردیبهشت
آموزش گل رز چیپسی

آموزش گل رز چیپسی

هر گل آماده شده را به سیم مخصوص ساقه توسط نوار كاترین بپیچانید تا یك شاخه گل آماده به دست آید و بعد داخل گلدانی به سلیقه خودتان قرار دهید.

نسیم قطبی

 

 

 

وسایل لازم

گلبرگ‌های چیپسی آماده

 نوار كاترین

 كریستال جهت مغزی گل

 سیم‌ گلسازی

 سیم مخصوص ساقه

قیچی یا دم باریك

مراحل انجام کار

 1- ابتدا 3 عدد گلبرگ چیپسی را داخل سیم گلسازی كنید و انتهای آن را 3 الی 4 پیچ می‌دهیم تا محكم شود بعد آن را كنار بگذارید.

2- در مرحله دوم 3 عدد گلبرگ را داخل سیم قرار دهید و هر كدام را بصورت یكی‌یكی پیچ دهید (2 الی 3 پیچ) و انتهای آنها را هم با هم یكی و ‌بپیچانید تا كار جمع و محكم شود.

3- سه گلبرگ پیچیده شده اولی را داخل سه گلبرگ پیچیده شده دومی فرو ببرید. به این صورت گلبرگ‌ها دو طبقه می‌شود. فقط برای باز كردن آن باید هر گلبرگ رویی بین دو گلبرگ زیرین نما داشته باشد.

4- حالا داخل آن یك مغزی كریستال یا هر مغزی دیگر به سلیقه خودتان بگذارید. چندین گل به این صورت آماده كنید.

5- هر گل آماده شده را به سیم مخصوص ساقه توسط نوار كاترین بپیچانید تا یك شاخه گل آماده به دست آید و بعد داخل گلدانی به سلیقه خودتان قرار دهید.

 

 

برچسب ها: گل، گل رز، رز چیپسی، روش تهیه رز چیپسی، آموزش رز چیپسی، مواد لازم رز چیپسی، رز، چیسی تعداد بازديد: 2545 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز