Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 18:51

21
فروردین
آموزش جاشمعی با روبان

آموزش جاشمعی با روبان

رنگ زیبای نارنجی رنگ نوارها با تِمِ «جشن عروسی پائیزی» هماهنگی زیادی دارد ولی شما می‌توانید با توجه به مراسم و كاربرد شمع‌ها، از هر رنگ روبان و وسایل تزئینی كه می‌خواهید استفاده كنید.

تحریریه دنیای زنان

 

 

این ظروف شیشه‌ای مخصوص شمع‌های وارمر به زیبایی با روبان‌های رنگی و شاد تزئین شده‌اند و بسیار راحت و ساده به شمع‌هایی شیك تغییر شكل داده شده‌اند كه می‌توانند میز شما را چشم‌نواز و جذاب كنند. نور شمع‌ها كیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توانند یك جشن تولد را به مراسمی باشكوه و جادویی تبدیل كنند.

رنگ زیبای نارنجی رنگ نوارها با تِمِ «جشن عروسی پائیزی» هماهنگی زیادی دارد ولی شما می‌توانید با توجه به مراسم و كاربرد شمع‌ها، از هر رنگ روبان و وسایل تزئینی كه می‌خواهید استفاده كنید. شمع‌ نورها از جا شمعی‌ها به طرز هیجان‌انگیزی پخش می‌شود و فضای اطرافش را به طرز جادویی زیبا می‌كند.

مواد لازم

- ظرف‌های شیشه‌ای كه نور را نشان می‌دهند و شمع‌ها داخل آنها قرار گیرد (ظرف‌های مخصوص شمع‌ وارمر

- قیچی

- روبان‌های زیبا و تزئینی (به صورت دلخواه انتخاب شود)

- چسب (چسب تفنگی)

- شمع

 مراحل انجام كار

1- چند نوار رنگی در اندازه‌های (پهنا) متفاوت انتخاب كنید و شروع به بریدن آنها كنید. به اندازه ظروف شیشه‌ای البته از دو سَرِ آنها به اندازه یك سانتیمتر اضافه نگاه دارید تا در قسمت پایین كار روی هم سوار شده و چسب زده شوند.

2- یك لایه چسب روی تمام نوارهایی كه انتخاب كرده‌اید و اندازه گرفته‌اید بكشید و بعد نوارها را با دقت تمام دور تا دور ظرف‌ها بچسبانید. كار چسباندن نوارها را درست از لبه پایینی ظرف‌ها شروع كنید تا سطح بیرونی ظرف‌ها كاملا پوشانده شوند. در قسمت انتهای هر نوار برای آنكه دو سر‍ِ نوار به خوبی روی هم سوار شوند و باز شوند كمی بیشتر چسب بزنید.

3-كار نوار زدن دور ظروف را تا جائی‌ ادامه دهید كه روی سطح بیرونی ظرف‌ها كاملا پوشانده شوند. كمی صبر كنید تا چسب‌شان خشك شود سپس شمع‌ها را داخل جاشمعی‌ها قرار دهید.

 تغییر و تنوع

شما می‌توانید جا شمعی‌های متنوعی نیز درست كنید و به جای روبان‌های تزئینی از برگ‌‌های اسكلتی (برگ‌های نازك تزئینی كه خطوط روی برگ‌ها نمایان هستند) این برگ‌ها را روی ظروف مورد نظر (جا شمعی‌ها) بپیچید و بعد با كمی سیم نازك كه چند عدد منجوق یا مهره تزئینی وارد آن كرده‌اند دور برگ‌ها بپیچید تا باز نشوند.

با انجام اینكار نیز جاشمعی‌های بسیار زیبایی خواهید داشت كه می‌توانند به میز ساده شما جلوه‌ای فوق‌العاده ببخشند.

برچسب ها: آموزش جاشمعی با روبان، روش تهیه جاشمعی، جامشعی با روبان، مواد لازم آموزش جاشمعی، جاشمعی، جاشمعی و روبان، آموزش جاشمعی تعداد بازديد: 691 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز