Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 08:42

21
فروردین
گل‌آرایی با پوست تنه‌ درخت

گل‌آرایی با پوست تنه‌ درخت

یك قطعه پوست تنه‌ درخت خشك (نه خیلی ضخیم و نه خیلی باریك) ظرفی دلخواه استوانه‌ای شكل بطوریكه در پوست تنه‌ درخت كاملا پنهان شود.

 مهندس حسن بنی‌هاشمی

 

 

 

وسایل لازم

 یك قطعه پوست تنه‌ درخت خشك (نه خیلی ضخیم و نه خیلی باریك)  ظرفی دلخواه استوانه‌ای شكل بطوریكه در پوست تنه‌ درخت كاملا پنهان شود. همانطور كه در تصور مشاهده می‌كنند از یك لیوان معمولی استفاده شده است.

  5 شاخه گل شقایق وحشی

مراحل انجام كار

1- پوست تنه‌ درخت را بصورت گِرد فرم دهید. چنانچه پوست زبر و ترد شكننده بود می‌توانید آن را مرطوب كرده و پس از نرم شدن فرم لازم را به آن بدهید و یا از پوست تنه‌ درخت خرما استفاده كنید.

2- ظرف مزبور  را با توجه به شكل، وسایل مورد نیاز در داخل آن قرار دهید. مقداری از بالای پوست تنه‌ درخت و مقداری از پایین پوست را (طبق تصویر) ببرید. این برش‌ها برای كنترل آب داخل لیوان و نشاندن گلها در داخل ظرف بطور طبیعی می‌باشد.

3- گلها را طبق تصویر در داخل ظرف آراسته كنید بطوری كه از دور بنظر بیاید كه گلها از داخل تنه درخت بطور طبیعی روییده است.

این طرح یكطرفه الهام گرفته از قدم زدن در جنگل می‌باشد آن را در محلی قرار دهید كه روی (صورت) گلها در معرض دید باشد.

دلیلی ندارد حتما از گلهای مزبور برای اجرای این طرح استفاده كنید فقط سعی كنید گلهای وحشی و شاخ و برگ‌هایی را انتخاب كنید كه با گلدان دست‌ساز شما هماهنگی داشته باشد.

 

برچسب ها: گل آرایی، گل‌آرایی با پوست تنه‌ درخت، گل آرایی با پوست، تنه درخت، روش آموزش گل آرایی، مواد لازم گل آرایی، گل آرایی تنه درخت تعداد بازديد: 999 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز