Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 19:58

4
دی
ايده‌های نوين سبزی آرائی

ايده‌های نوين سبزی آرائی

آراستن ميز غذا يكي از زيباترين هنرهاي هر كدبانوي ايراني‌ است و پرداختن به آن...

ايده‌های نوين سبزی آرائی

 

آراستن میز غذا یكی از زیباترین هنرهای هر كدبانوی ایرانی‌ است و پرداختن به آن با بهره‌ گرفتن از سبزی‌های رنگارنگ و زیبا، بسیار دلپذیر و خوشایند است. بی‌تردید با صرف اندكی وقت، سلیقه و هزینه‌ی اندك می‌توانیم شكوه و زیبائی میز غذایمان را دو چندان كنیم. از این‌رو با ارائه‌ی ایده‌های نوین و كاربردی در زمینه‌ی آرایش انواع سبزی همچون ترب، گل‌كلم، كلم قرمز و غیره به آموزش برخی از آنها می‌پردازیم. امید است مورد توجه و پسندتان قرار بگیرد.

 

ترب سفید و مناسبی را بردارید و از درازا دو قسمت كنید و اندكی درونش را خالی كنید. آن‌گاه با مخلوط‌ زیتون، خیارشور، شور بامیه، فلفل دلمه‌ای، براكلی و گل كلم بخارپز داخل ترب را پر كنید و با برش‌های تخم‌مرغ آبپز بیارائید. برش نازكی از روی كدو بردارید ولی آن را جدا نكنید! آن‌گاه مطابق شكل آن را بیارائید و با هویج، براكلی، گل كلم بخارپز، فلفل دلمه‌ای، شور بامیه، خیارشور و تخم‌مرغ پر كنید و به شكل زیبائی تزئین نمائید.

برچسب ها: کاردستی، زندگی آنلاین تعداد بازديد: 682 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز