Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 10:12

24
بهمن
كلاه صورت خرسی

كلاه صورت خرسی

يك شكاف كوچك در يكي از پوزه‌ها ايجاد كنيد. دو بخش پوزه را همتراز كرده و كوك بزنيد...

كلاه صورت خرسی

 

 

وسایل مورد نیاز

 پارچه پشمی برای گوش‌ها و پوزه دهان (A) 5/11 سانتی‌متر

 پارچه پشمی برای بینی (B)

 مهره گرد سیاه برای چشم‌ها 2 عدد

 پلی استری (برای پُر كردن دماغ، بینی و پوزه)

 نخ لحافدوزی

 نخ چرخ خیاطی

 سوزن بلند

 سوزن ته گرد

 

 

الگوها 

 

 پوزه خرس  گوش خرس  بینی خرس

 روش برش زدن

 

از پارچه A، برش:

دو برش برای پوزه‌ها و چهار برش برای گوش‌ها

از پارچه B، برش:

یك برش برای بینی

 

 

صورت خرس

یك شكاف كوچك در یكی از پوزه‌ها ایجاد كنید. دو بخش پوزه را همتراز كرده و كوك بزنید. پارچه را پشت و رو كنید. دور تا دور گوش‌ها را بدوزید. لبه‌های پارچه مخصوص گوش را كنار هم گذاشته و شروع به كوك زدن كنید (فقط یك لبه آنها را ندوزید تا بتوانید پارچه را برگردانید). همین كار را در مورد گوش دوم نیز انجام دهید. با نخ لحافدوزی دولا، دور تا دور بینی را جمع كنید و بدوزید. بعد از كوك زدن نخ را بكشید. داخل بینی را پُر كنید تا به شكل توپ در آید. بعد لبه‌های باز را به هم برسانید و با نخ معمولی شروع به دوختن آنها كنید تا كاملاً بسته شوند.

بینی را درست در وسط پوزه رو به بالا به پوزه وصل كنید. برای ایجاد گودی پوزه، پشت آن را به پشت بینی بدوزید.

سوزن را بین دو لایه پوزه فرو برده و از نقطه A خارج كنید. نخ را بكشید تا فرم گودی روی پوزه ایجاد شود. نخ را گره بزنید، اما آن را نبُرید. یك فرو رفتگی دیگر در قسمت پایین پوزه ایجاد كنید.

 

 

وصل كردن سر خرس به كلاه

كلاه را برگردانید؛ به طوری كه جلوی كلاه روبه‌روی شما باشد. قسمت برش كلاه درست در وسط پشت آن است. پوزه را حدود 1 سانتی‌متر بالاتر از خط پایین كلاه، درست در قسمت وسط آن قرار دهید و بدوزید. مهره‌هایی را كه به‌عنوان چشم انتخاب كرده‌اید، درست در بالای بینی به كلاه بدوزید و آنها را آنقدر سفت كنید كه به راحتی كنده نشوند.

حالا گوش‌ها را به فاصله یكسان از خط وسط كلاه كمی بالاتر از پوزه با سوزن به كلاه بدوزید. نخ را محكم بكشید تا گوش‌ها شكل بهتری پیدا كنند و كمی هم منحنی‌تر به نظر برسند. گوش‌ها باید حدود 1 سانتی‌متر با پوزه فاصله داشته باشند و لبه بیرونی دو طرف پوزه در راستای لبه بیرونی گوش‌ها باشد. نخ‌های اضافی را بچینید تا ظاهر كارتان تمیزتر و مرتب‌تر شود.

برچسب ها: کاردستی، زندگی آنلاین، كلاه صورت خرسی تعداد بازديد: 666 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز