Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 18:24

26
دی
پروانه‌ها در حال بازدن

پروانه‌ها در حال بازدن

اين كارت زيبا براي هديه‌اي كه به عنوان روز مادر داده مي‌شود و يا كارت تبريك تولد ...

پروانه‌ها در حال بازدن

 

 

این كارت زیبا برای هدیه‌ای كه به عنوان روز مادر داده می‌شود و یا كارت تبریك تولد بسیار مناسب است. شما می‌توانید از هر طرحی به دلخواه استفاده كنید.

 

ابزار كار:

 فوم تقریباً نازك به رنگ سفید  كاتر  راكر (پایه مهر)  جوهر آبی یا بنفش رنگ ملایم  كارت یاسی‌رنگ با ابعاد 5/8× 5/17 سانتی‌متر  كارت سفید تاخورده با ابعاد 9×18 سانتی‌متر  كاغذ پوستی  سوراخ‌كن  4 عدد منجوق یا مهره زرد رنگ

 

روش كار:

روی مقداری فوم سفید طرح بال‌های پروانه و بدن آن را كشیده و آن را با كاتر درآورید.

طرح‌ها را به طور جداگانه روی راكِر بچسبانید (راكر یك قالب كوچك شبیه پایه مهر است)

برای بدن پروانه از رنگ آبی استفاده كنید. می‌توانید رنگ آبی را با قلم‌مو روی فوم مخصوص بدن ماهی بكشید و مهر درست‌شده را روی كارت بزنید یا اینكه از استامپ آبی استفاده كنید. این كار را سه بار روی كارت پیاده كنید تا سه پروانه یك‌شكل ایجاد شود. برای بال‌های پروانه نیز مهر تهیه شده را به استامپ بنفش زده روی كارت در كنار بدن پروانه بزنید. هر پروانه به چهار بال نیاز دارد. بهتر است كارت اصلی به رنگ بنفش بسیار ملایم باشد. می‌توانید طرح چهار عدد گل را در میان پروانه‌ها روی كارت پیاده كنید. وسط گل‌ها را سوراخ كنید و یك مهره یا منجوق زیبا در آن قرار دهید.

از كاغذ پوستی استفاده كرده، طرح بال‌های پروانه را به تعداد 12 عدد روی آن بكشید و آنها را از كاغذ درآورید. این كار را با دقت انجام دهید و بال‌ها را پس از درآوردن از كاغذ در كنار هم به بدنه پروانه بچسبانید. این كار باعث برجسته‌تر شدن پروانه‌ها و زیباتر به نظر رسیدن آنها می‌شود.

شاخك‌های پروانه‌ها را روی فوم درآورده و با مقداری چسب فوم سفید روی قسمت‌های مربوطه بچسبانید. همچنین گلبرگ‌ گل‌ها را نیز به همین صورت روی فوم درآورده و مستقیماً روی كارت بچسبانید. كارت را روی یك كارت سفید كه از هر طرف حدود نیم‌ سانتی‌متر بزرگ از كارت اصلی است، بچسبانید تا كارتان زیباتر و تمیزتر به نظر برسد.

 

برچسب ها: کاردستی، زندگی آنلاین تعداد بازديد: 649 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز