Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 07:15

20
اردیبهشت
قرمزهای خوشمزه

قرمزهای خوشمزه

آلبالو میوه‌ای مغذی است كه هر چقدر تیره‌تر باشد، مغذی‌تر است. آمریكایی‌ها اولین كسانی بودند كه به خواص آلبالو پی بردند.

آلبالو

آلبالو میوه‌ای مغذی است كه هر چقدر تیره‌تر باشد، مغذی‌تر است. آمریكایی‌ها اولین كسانی بودند كه به خواص آلبالو پی بردند. آنها از آلبالو به عنوان دارو برای درمان مشكلات روده بزرگ، نقرس و دفع مواد سمی بدن استفاده می‌كردند. آلبالو، آكنه را درمان می‌كند و كیست‌های چربی را از بین می‌برد و منافذ پوست را تمیز و باز می‌كند.

همچنین گلو درد را بهبود می‌بخشدو خطر حمله قلبی و سكته مغزی را كاهش می‌دهد این میوه اسیداوریك را نیز كاهش داده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌كند. در شستن آلبالو بسیار دقت كنید، زیرا بافت ظریف آن می‌تواند به سرعت هر نوع آلودگی را به خود جذب كند.

گیلاس

از قدم گیلاس به دو شاخه تقسیم می‌شد، آلبالو و گیلاس كه آلبالو را در واقع همان گیلاس ترش می‌دانستند. هم گیلاس و هم آلبالو، اولین بار در اروپای شرقی و آسیای غربی كشف شدند، هسته گیلاس در حفاری‌های یك غار ماقبل تاریخ كشف شد. این میوه‌ها در هر نوع منطقه آب و هوایی می‌توانند رشد كنند.

نیویورك، اوهایو، میشیگان، واشنگتن، كالیفرنیا، آیداهو، مونتانا، ایالت كلرادو، ویسكانسین و اورگان و در میان آنها میشیگان بزرگ‌ترین تولیدكننده آلبالو هستند. گیلاس سرشار از آهن و یك خون‌ساز فوق‌العاده است و به دلیل خاصیت قلیایی كه دارد، رفع مواد زائد سمی بسیار مؤثر است و صفرا و كبد را از مواد سمی پاك می‌كند. این میوه حاوی اسیداسكوربیك، فسفر، كلسیم، نیاسین، ریبوفلاوین، كربوهیدرات، پروتئین، كالری، چربی و آهن می‌باشد.

 

برچسب ها: میوه های تابستانی، گیلاس و آلبالو، طعم گیلاس، طعم آلبالو، آلبالو خشک، آلبالوی ترش، فصل میوه آلبالو و گیلاس تعداد بازديد: 406 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز