Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 16:16

21
اردیبهشت
جوانۀ گندم برای کمک به بهبود کبد چرب مؤثر است

جوانۀ گندم برای کمک به بهبود کبد چرب مؤثر است

اثرات مصرف جوانه گندم برای پیشگیری یا کمک به درمان برخی از بیماری‌ها و کمبودهای تغذیه‌ای روز به روز بیشتر مورد توجه پژوهشگران واقع شده است.

تحریریه زندگی آنلاین : اثرات مصرف جوانه گندم برای پیشگیری یا کمک به درمان برخی از بیماری‌ها و کمبودهای تغذیه‌ای روز به روز بیشتر مورد توجه پژوهشگران واقع شده است. در مطالعه‌ای که در انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور برای ارزیابی اثر این مادۀ پر ارزش غذایی برای بهبود کبد چرب انجام شد، مشخص شد که  استفاده روزانه از 40 گرم جوانه گندم تأثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش چربی‌ و قند خون و نیز عوامل التهابی و بافتی در بیماران مبتلا به  کبد چرب غیر الکلی دارد. از این رو به بیماران مبتلا به کبد چرب توصیه می‌شود ضمن رعایت یک الگوی تغذیه‌ای متعادل و متنوع، از مزایای جوانۀ گندم نیز برای بهبود بیماری خود استفاده کنند.

برچسب ها: کبد چرب، قند خون، جوانه گندم، ارزش غذایی جوانه گندم، کبد چرب غیر الکلی، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای تعداد بازديد: 107 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز