Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 14:31

17
آبان
با این نوشیدنی‌ها بدن‌تان را پاکسازی کنید

با این نوشیدنی‌ها بدن‌تان را پاکسازی کنید

بدنی که هر روز برای ما از صبح تا شب کار می‌کند نیازمند آرامشی است که ما به آن هدیه می‌دهیم در نتیجه؛ بدن هم مانند یک کمد لباس نیاز به پاکسازی و تمیزکاری دارد.

مردم صدها و نه هزاران سال است که بدنبال سم زدایی طبیعی بدن خود بوده‌اند. فرهنگ‌های باستانی در اروپا و آسیا تکنیک‌های پاکسازی منظمی را برای بهبود تعادل بین ذهن و بدن انجام می‌دادند. این روش‌های سم‌زدایی اغلب همراه با فعالیت‌های فیزیکی مانند یوگا و فعالیت‌های ذهنی مانند مدیتیشن مورد استفاده قرار می‌گرفتند. گفته می‌شد تمیز و پاک نگه داشتن بدن و ذهن، کلید زندگی طولانی و شاد است.

سم زدایی کلید سلامتی بدن

در سال های اخیر دیتاکس‌ها پا به میدان سلامتی گذاشته‌اند. امروزه، مردم همچنان بدن خود را سم زدایی می‌کنند تا بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشند. رژیم‌های غذایی مدرن معمولاً شامل بسیاری از غذاهای فرآوری شده است که می‌توانند باعث ایجاد سموم در طول زمان شوند. سم زدایی بدن می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای بازگرداندن تعادل طبیعی آن باشد. دتاکس‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند یک نوشیدنی گوارا باشند و آب بدن را تامین کنند، خواص جادویی هم دارند. دتاکس واتر یک نوشیدنی فوق العاده و ترکیبی از چندین برش میوه یا سبزیجات به همراه آب است؛ که در فارسی به عنوان آب سم‌زدا از آن یاد می‌شود.

بیشتربخوانید:

8روش طبیعی برای پاکسازی کبد

 

 

 

دیتاکس‌واتر چی هست؟

در یخچال را باز کنید. میوه‌هایی را که دوست دارید بردارید. با چاقو آن‌ها را خرد کنید. یک پارچ یا یک لیوان بردارید میوه‌های خرد شده را داخل آن بریزید و فضای خالی را با آب پر کنید. به همین راحتی شما یک دیتاکس‌واتر درست کرده‌اید. بهترین روش برای بیرون ریختن سموم، نوشیدن مقدار بسیار زیادی آب در طول روز است. البته این نوشیدنی برای همه افراد مفید است و سبب می‌شود فرد پس از مصرف احساس بهتری داشته باشد. نایان پاتل، داروساز، استادیار دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و نویسنده کتاب انقلاب گلوتاتیون: در مبارزه با بیماری‌ها، می‌گوید: ما به عنوان انسان، یک سیستم سم زدایی داخلی داریم که به طور یکپارچه در سطح سلولی عمل می‌کند. با آنتی اکسیدان اصلی، پیری را به تعویق انداخته و انرژی را افزایش دهید. "اگر با بدن خود به خوبی رفتار کنید، بدن به طور طبیعی و بدون هیچ گونه درمان سم زدایی سم زدایی می‌کند" اما نباید از واقعیت دور بمانیم و پاکسازی را تنها به بدن بسپاریم. همانطور که گفته شد، کارهایی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی قابلیت‌های سم زدایی طبیعی بدن خود انجام دهید. اما هیچ یک از آنها به اقدامات رژیمی شدید، چای، قرص یا اکسیر نیاز ندارند. در اینجا به ده فایده دیتاکس واتر می‌پردازیم.

بیشتربخوانید:

ترب از نگاه طب سنتی

کبد چرب خود را با این عصاره‌ها درمان کنید

 

 

 

با این نوشیدنی‌ها بدن‌تان را پاکسازی کنید

۱۰ فایده دیتاکس‌واتر:

تقویت سیستم ایمنی بدن

تقویت‌کننده پوست

تنفس بهتر

تفکر و اندیشیدن با وضوح بیشتر

داشتن موهای سالم‌تر

ضد پیری

بهبود تندرستی بدن

احساس سبکی

کمک به لاغری

افزایش‌دهنده انرژی

دیتاکس لاغری

دتاکس بیشترین محبوبیت و کاربرد خود را به عنوان نوشیدنی رژیمی و چربی‌سوز در بین ورزشکاران و آنهایی که حواسشان بیشتر به افزایش وزنشان هست پیدا کرده است. علاوه بر چربی‌سوزی دیتاکس‌ها کمک شایانی برای دفع سموم از بدن شما می‌کند. علاوه بر این؛ مطالعات نشان داده که نوشیدن آن باعث افزایش متابولیسم بدن و همچنین احساس سیری در هر فرد می‌شود. پس اگر قصد لاغری دارید حتما دیتاکس بنوشید.

بهبود تندرستی بدن

آب به همراه مکمل‌هایی همانند میوه و سبزیجات بهترین عملکرد را برای پاکسازی بدن، مخصوصا کبد و کلیه‌ها خواهند داشت. تهیه دتاکس واتر کار تقریبا ساده‌ای است اما اگر دتاکس‌ها را برای عملکرد خاصی مصرف می‌کنید، حتما قبل از تهیه آن‌ها با متخصص تغذیه مشورت کنید.

۵ دیتاکس واتر معروف:

پرتقال، لیمو، زنجبیل

پرتقال به گردش خون سالم، لیمو به هضم غذا و زنجبیل به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

 بیشتربخوانید:

این نوشیدنی شگفت انگیز عروق و رگ‌هایتان را پاکسازی می کند

 

 

 

 

خیار، تمشک، انگور

خیار آب‌رسان، مرطوب‌ و خنک‌کننده و دفع‌کننده سموم است. تمشک خواص ضدالتهابی دارد و انگور ضد سرطان و پاک‌سازی‌کننده ترکیبات نامناسب در بدن است.

ریواس، سیب، دارچین

ریواس حاوی ویتامین K است که برای انعقاد خون بسیار مفید است و سیب سرشار از خواص و منفعت‌هایی مانند حفاظت از استخوان‌ها و بافت‌های بدن است؛ دارچین هم افزایش‌دهنده سوخت‌وساز بدن است.

لیمو، توت‌فرنگی

توت‌فرنگی شامل آنتی‌اکسیدان و لیمو یک سلاح ضد پیری و نیروبخش پوست، مو و ناخن است.

آناناس، نعناع

آناناس ضدالتهاب و تسکین‌دهنده درد مفاصل و آرتروز و نعناع بهبود دهنده وضعیت دستگاه گوارش است.

 

 

برچسب ها: نوشیدنی، سرطان، تمشک، زنجبیل، دارچین، لیمو، سم زدایی بدن، آناناس، سم زدایی کبد، شاتوت، تقویت سیستم ایمنی بدن، دتاکس واتر تعداد بازديد: 201 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز