Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 08:19

28
آذر
انجمن چاقی هیئت مدیره جدید خود را شناخت

انجمن چاقی هیئت مدیره جدید خود را شناخت

انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران از سال 1385 با هدف ارتقاء دانش مخاطبان تخصصی و عمومی این حوزه و نیز ارائه نظرات مشورتی به حوزه سیاستگذاری آغاز به کار کرد. انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره انجمن در مرداد ماه گذشته برگزار شد.

انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران از سال 1385 با هدف ارتقاء دانش مخاطبان تخصصی و عمومی این حوزه و نیز ارائه نظرات مشورتی به حوزه سیاستگذاری آغاز به کار کرد. انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره انجمن در مرداد ماه گذشته برگزار شد و هیئت مدیره جدید با تشکیل اولین جلسه، رسماً فعالیت خود را از تاریـخ اول مهرماه 99 آغاز کرد.

با توجه به حضور چند چهره جدید در هیئت مدیره ابتدا دکتر فریدون عزیزی، مؤسس و رئیس انجمن به تبیین فلسفه وجودی و اهداف انجمن و نیز فعالیت‌های انجام شده توسط آن تاکنون پرداخت. سپس انتخابات داخلی جهت سمت‌های هیئت مدیره برگزار شد و طی آن دکتر فریدون عزیزی به ریاست، دکتر سیدضیاءالدین مظهری به عنوان نایب رئیس، دکتر محمد‌هاشمی به سمت دبیری و دکتر امیرعباس مومنان به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

در ادامه جلسه دکتر‌هاشمی گزارش روند برگزاری انتخابات و نیز چالش‌های انجمن در جلب همکاری اعضاء را ارائه داد.

پس از آن جدول سازمانی انجمن نمایش داده شد و پس از بحث و گفتگو مسئولیت کمیته‌های علمی انجمن مشخص گردید که به این ترتیب دکتر مظهری به عنوان مسئول کمیته تغذیه، دکتر مجید ولی‌زاده به عنوان مسئول کمیته بزرگسالان، دکتر علیرضا خلج به عنوان مسئول کمیته جراحی، دکتر فهیمه سهیلی‌پور به عنوان مسئول کمیته کودکان و نوجوانان، دکتر امیرحسین عابدی یکتا به عنوان مسئول کمیته فعالیت بدنی، دکتر الهام شرفی به عنوان مسئول کمیته روانشناسی و روان پزشکی تعیین شدند.

همچنین کمیته علوم پایه به جدول کمیته‌های علمی اضافه شد که مسئولیت آن به عهده دکتر امیرعباس مومنان قرار گرفت. طبق مصوبه این جلسه مسئولان این کمیته‌ها موظف شدند تا طی 20 روز نسبت به تشکیل کمیته مربوطه اقدام نمایند.

برچسب ها: رژیم لاغری، تناسب اندام، انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران، دکتر فریدون عزیزی تعداد بازديد: 293 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز