Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 09:39

25
اسفند
ترفندهای ساده و عجیب برای کاهش وزن

ترفندهای ساده و عجیب برای کاهش وزن

یک ترفند ساده زنان فرانسوی برای کنترل غذای مصرفی خود ...

آن ها یک روبان پارچه ای را دور شکم خود و زیر لباس می پوشند و زمانی که روبان تنگ تر شود متوجه می شوند که باید دست از غذا خوردن بکشند و سیر شده اند . این کار به آن ها کمک میکند به طور آگاهانه جلوی مصرف زیاد غذا را بگیرند . با ما همراه شوید .

1 - لیمو را با پوست بخورید

داخل پوست لیمو حاوی ماده ای به نام پکتین است که به کاهش وزن کمک می کند. این ماده داخل دستگاه گوارش به ژله تبدیل شده و جلوی جذب سریع شکر را می گیرد. نتایج تحقیقی در ژورنال کالج تغذیه ایالات متحده نشان می دهد، این ماده می تواند تا ۴ ساعت جلوی گرسنگی را بگیرد.

2- لاغری بدون مشکل با فلفل سیاه

بنا بر نتایج مطالعه ای که به تازگی در ژورنال تغذیه روز به چاپ رسیده، فلفل سیاه می تواند علائم سوزش قلب و هضم ناکافی غذا را بر طرف کند. ماده فعال شیمیایی پپرین موجود در فلفل، سیستم اعصاب شما را در بالاترین سطح آمادگی قرار داده و فعالیت سوخت و ساز سلول ها را افزایش می دهد و باعث مصرف هر چه بیشتر چربی ها می شود.

3 - کمک به چربی سوزی با گوجه فرنگی

گوجه فرنگی حاوی ویتامین C و اسید ستریالیک اگزالیک است که به عملکرد بهتر سوخت و ساز کمک می کند. همچنین این مواد به کلیه ها کمک می کند تا بخش عمده ای از چربی های ذخیره شده را دفع کنند.

4 - چای سبز چربی سوز مؤثر برای آب کردن شکم و پهلو

برای اینکه چربی های دور شکم را از بین ببرید چای سبز را نادیده نگیرید. این گیاه دارای خواص زیادی است و غنی از آنتی اکسیدانها است که می تواند بدن تان را بدون خوردن غذا تا چندین ساعت نگه دارد و احساس سیری به شما دست بدهد. اگر می خواهید به نتیجه بهتر و سریع تری برسید باید چای سبز را بدون شکر استفاده کنید.

5 - آب کردن شکم و پهلو با کدو سبز

کدو یکی از سبزیجات بسیار و سالم و مغذی و غنی از فیبر است. کدو همچنین اثر خنک کننده بر روی معده شما دارد. وجود فیبر می تواند ساعتها انرژی بدن تان را تامین کند بدون اینکه احساس ضعف کنید. با گنجاندن کدو و آب این سبزی در رژیم غذایی دیگر نگران چربی دور شکم و پهلوی خود نباشید.

6 - آب کردن شکم و پهلو با سرکه سیب

سرکه سیب هم یکی دیگر از موادی است که می تواند چربی دور شکم و پهلو را از بین ببرد. این سرکه را با مقداری آب مخلوط کنید و بنوشید. این ماده کار هضم را بهبود بخشیده و همچنین کمک می کند تا از کلسترول بد در امان باشید. سرکه سیب سوخت و ساز بدن را افزایش و اشتها را کاهش می دهد. بنابراین آن را از قلم نیندازید.

7 - کاهش وزن سریع با خردل

ریختن ۲۰ گرم خردل در هر وعده غذایی و یکی، دو ساعت بعد از آن تا ۲۰ درصد سوختن چربی را در بدن شما تشدید می کند. این افزایش میزان سوخت و ساز مدیون وجود ماده ای به نام ایزوتیوسیانات است که در خردل وجود دارد. این ماده رگ ها را گشاد کرده و سطح هورمون افدرین که چربی سوز است را افزایش می دهد.

8 - چربی سوزی فقط با شیر

شیر چربی دارد (حتی شیرهای کم چرب) و چربی آن برای سلامت بدن ضروری است. خوردن شیر یک بار در روز جدا از بالا بردن میزان سوخت و ساز تا ۵ درصد به دلیل داشتن کلسیم از پوکی استخوان جلوگیری کرده و سوختن چربی ها را تشدید می کند.

9 - از وانیل استفاده کنید

شمع های معطر وانیلی می توانند به سرکوب کردن اشتهای شما کمک کنند، بخصوص هوس شما برای خوردن یک دسر. افراد شیرینی دوست باید بلافاصله پس از تمام شدن وعده غذایی اصلی، یک شمع معطر وانیلی روشن کنند تا به احتمال بسیار کمتری، هوس دسر کنند.

10 - برای لاغر شدن یک سیب را بو کنید

مطالعات نشان داده اند که بوییدن یک سیب سبز می تواند اشتهای شما را در بین وعده های غذایی سرکوب کند. شما حتی مجبور نیستید سیب را دندان بزنید، بوی آن، به تنهایی کافی است. بوییدن موز نیز موثر است. اگر معده ی شما غرغر می کند اما می دانید نباید چیزی بخورید، برای سرکوب کردن گرسنگی تان، یک سیب یا موز را بو کنید!

 

منبع :دلگرم

بیشتر بخوانید:

مواد غذایی که به سرعت لاغرتان می کند!

ما ایرانی ها چه عادات بد غذایی داریم ؟

شیرینی های نوروزی چقدر کالری دارند؟

رژیم سیب زمینی را چقدر می شناسید؟

برچسب ها: لاغری، کاهش وزن، تناسب اندام، تغذیه و رژیم درمانی، احساس گرسنگی، رژیم لاغری سریع، سبک زندگی سالم، آب کردن چربی شکم و پهلو، لاغری سریع، دلیل ثابت ماندن وزن، لاغری با کدو سبز، لاغری با سرکه سیب، کم کردن اشتها، رژیم غذایی سبک تعداد بازديد: 598 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز