Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 14:57

12
تیر
چطور بدون تحمل گرسنگی لاغر شویم؟ | رژیم لاغری سریع و آسان

چطور بدون تحمل گرسنگی لاغر شویم؟ | رژیم لاغری سریع و آسان

اغلب رژیم های لاغری شما را گرسنه و ناراضی نگه می دارند. اگر می خواهید بدون احساس گرسنگی ، اشتهای خود را کم کنید و به وزن مناسب برسید به توصیه های زیر عمل کنید

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

روش ها و رژیم لاغری های بسیاری برای کاهش وزن سریع وجود دارد اما بیشتر آنها شما را گرسنه و ناراضی نگه می دارند و اگر اراده آهنین نداشته باشید، گرسنگی باعث می شود به سرعت دست از برنامه تان بردارید و رژیم لاغری را کنار بگذارید.

اما اگر می خواهید، اشتهایتان را به طور چشمگیری کم کنید، بدون گرسنگی لاغر شوید و در عین حال دچار مشکلات سلامتی نشوید و یک رژیم لاغری سریع و آسان داشته باشید، از برنامه سه مرحله ای زیر پیروی کنید.

مرحله 1 رژیم لاغری سریع و آسان: شکر و نشاسته (کربوهیدرات) مصرف نکنید

این کار یکی از مهم ترین بخش رژیم های لاغری است. کربوهیدرات ها موجب ترشح بسیار زیاد انسولین می شوند و انسولین یکی از اصلی ترین هورمون ذخیره چربی در بدن است.

وقتی از ترشح انسولین در طی این رژیم لاغری سریع و آسان کم می شود، چربی هم راحت تر از ذخایر چربی بدن خارج شده و مصرف می شود.

 

رژیم لاغری آسان و سریع

 

 

فایده دیگر کم کردن ترشح انسولین این است که باعث می شود، کلیه ها، سدیم و آب اضافه را از بدن خارج کنند و به دنبال آن از نفخ و وزن آب غیرضروری کاسته شود.

مرحله 2 رژیم لاغری سریع و آسان: پروتئین، چربی و سبزیجات مصرف کنید

هر وعده غذایی شما باید حاوی پروتئین، چربی و سبزیجات کم کالری باشد. چنین برنامه ای، خود به خود، مصرف کربوهیدرات تان را به روزی 20 تا 50 گرم می رساند.

از منابع پروتئینی می توان به گوشت گوسفند، گاو و مرغ و غذاهای دریایی و ماهی و تخم مرغ اشاره کرد. خوردن پروتئین در طی رژیم لاغری سریع و آسان بسیار مهم است. رژیم غذایی غنی از پروتئین از مصرف هوسی غذا تا 60 درصد می کاهد و احساس سیری می دهد.

از سبزیجات کم کالری نیز می توان به بروکلی، گل کلم، اسفناج، کلم پیچ، کلم بروکسل، کلم ، کاهو، خیار، کرفس، آووکادو، انواع فلفل ها، قارچ،کدو تنبل، هویج، تره فرنگی و پیاز در رژیم لاغری اشاره کرد.

هرقدر مایل باشید می توانید از این سیزیجات مصرف کنید. یک رژیم لاغری بر پایه گوشت و سبزی حاوی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیازتان است.

منابع غنی ازچربی نیز روغن های زیتون، نارگیل، آووکادو، کره و پیه هستند.  این چربی ها سوخت و ساز بدن را در طی رژیم لاغری افزایش می دهند و در عین حال به دلیل اینکه از نوع اشباع شده هستند، برای قلب ضرری ندارند.

مرحله 3 رژیم لاغری سریع و آسان: هفته ای سه بار وزنه بزنید

البته مجبور نیستید با این برنامه وزن کم کنید، اما توصیه شده است. بهترین کار، هفته ای 3 تا 4 بار به باشگاه رفتن و ابتدا گرم کردن بدن و سپس وزنه برداشتن و حرکات کششی انجام دادن است.

اگر تازه کار هستید، روش صحیح وزنه زدن را حتما از یک مربی بپرسید.

با بلند کردن وزنه، کالری می سوزانید و جلوی کاهش سوخت و ساز بدن تان را می گیرید. در واقع کاهش سوخت و ساز از عوارض جانبی کاهش وزن است.

تحقیقات نشان داده است با وزنه زدن، شما چربی های اضافی را سوزانده و به جای آن ماهیچه می گیرید. اگر نمی توانید وزنه بزنید، پس ورزش های هوازی مانند دویدن، پیاده روی، شنا و ... انجام دهید.

با انجام دادن دقیق برنامه سه مرحله ای فوق می توانید پس از مدت کوتاهی، بدون اینکه به خودتان صدمه بزنید، به وزن دلخواه تان برسید و یک رژیم لاغری سریع و آسان داشته باشید.

 

برچسب ها: چاقی، لاغری، کنترل وزن، مدیریت وزن، تناسب اندام، راه های کاهش وزن، کاهش وزن سریع، ورزش و کاهش وزن، رژیم لاغری سریع و آسان تعداد بازديد: 2621 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز