Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 08:36

15
اردیبهشت
نوروز و عوارض رژیم‌های لاغری نادرست!!

نوروز و عوارض رژیم‌های لاغری  نادرست!!

اين روزها كه به آخر سال نزدیک می‌شویم و شروع سال جديد را در پیش داریم در کنار همه مشغله‌های خانه تکانی، خرید شب عید و برنامه‌ریزی برای گذراندن تعطیلات...

نـوروز  و عوارض رژیم‌های لاغری نادرست!!

اين روزها كه به آخر سال نزدیک می‌شویم و شروع سال جديد را در پیش داریم در کنار همه مشغله‌های خانه تکانی، خرید شب عید و برنامه‌ریزی برای گذراندن تعطیلات، یکی از مواردی که توجه ما را به خود جلب می‌کند؛ توجه به ظاهرمان است و یکی از موارد مهم در این بین، وزن بدن است. چرا که داشتن وزن و اندامی مناسب به جز جنبه سلامتی در ظاهر فرد و حتی محدوده انتخاب‌های لباس شب عید و ظاهر فرد در مراسم و مهمانی‌ها، نقش مهمی دارد. اما هستند در این بین افرادی که در طول سال به وزن و اندام خود کاملا بی توجه بودند و یا افرادی بودند که این توجه را داشتند و در طول سال چندین بار اقدام به گرفتن رژیم غذایی و انجام روش‌های کاهش وزن کرده‌اند، اما یا روش‌هایی که انتخاب کردند صحیح و اصولی نبوده است یا این که خود با دقت و پشتکار به آن عمل نکرده‌اند که در هر دو صورت نتیجه آن شکست و عدم کاهش وزن است. در هر حال هر کدام از افراد این دو دسته ممکن است یکی از دو تصمیم زیر را اتخاد کنند: دسته اول افرادی هستند که همیشه شروع کار را به تاخیر می‌اندازند.

این بار هم به خود می‌گویند که بعد از ایام تعطیلات عید اقدام به کاهش وزن خواهند کرد تا بتوانند بیشترین استفاده و لذت را از تعطیلات خود داشته باشند. دسته دوم افرادی هستند که سعی می‌کنند با هر روش ممکن تمام تلاش خود را انجام دهند تا در این روزهای پایانی سال بیش ترین کاهش وزن را داشته باشند و مسلما به سمت انتخاب روش‌هایی می‌روند که در کوتاه‌ترین مدت بیشترین کاهش وزن را به همراه داشته باشند.

برچسب ها: کاهش وزن، شب عید، رژیم‌های لاغری، عوارض تعداد بازديد: 635 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز