Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 14:19

14
اسفند
با این ادویه موهای زائد پشت لب را برای همیشه محو کنید

با این ادویه موهای زائد پشت لب را برای همیشه محو کنید

اگر دوست دارید که با روش‌های خانگی از شر مو‌های زاید صورت و مخصوصا پشت لب‌ها خلاص بشید، حتما با ما همراه باشید تا ۲ دستور فوق العاده موثر رو بهتون یاد بدیم.

ادویه ها، خواص بسیار زیاد و تعجب آوری دارن که واقعا استفاده از اونا، می‌تونه کمک زیادی به سلامت بدن کنه و اگه این خواص رو به خوبی بشناسیم، می‌تونیم به سادگی برای زیباتر شدن صورت، پوست و اندام هم ازشون استفاده کنیم. یکی از این ادویه ها، زردچوبه هستش که برای روشن کردن پوست و همچنین از بین بردن مو‌های زاید صورت و مخصوصا پشت لب ها، واقعا موثر و فوق العاده اس. دو دستوری که در ادامه بهتون یاد میدیم، از بهترین روش‌هایی هستن که می‌تونید با اون، مو‌های زاید پشت لب را محو کنید:

از بین بردن مو‌های زاید صورت و پشت لب با زردچوبه، ماست و آرد نخودچی

مواد مورد نیاز:

نصف یک قاشق چایخوری زردچوبه

یک قاشق چایخوری آرد نخودچی

یک قاشق چایخوری ماست

روش تهیه و استفاده:

توی یه کاسه، تمام مواد رو با هم میکس کنید تا به شکل خمیری دربیاد. این خمیر رو پشت لب‌ها یا به تمام پوست صورت بمالید و یک دقیقه به آرومی ماساژ بدید و بعد اجازه بدید که ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بمونه. سپس پوست صورت رو با آب سرد بشورید و خشک کنید. بهتره ۲ بار در هفته، از این ماسک استفاده کنید تا شاهد از بین رفتن مو‌های زاید صورت بشید.

نکته:

اگه مقدار زردچوبه رو زیاد کنید، ممکنه باعث زرد شدن رنگ پوست بشه که البته با یکی دوبار شستن، کاملا از بین میره، البته برای نتیجه گیری بیشتر و بهتر، بهتره که مقدار زردچوبه بیشتر باشه که هم به حذف مو‌های زاید کمک کنه و هم باعث روشن‌تر شدن رنگ پوست بشه که پیشنهاد می‌کنیم برای حل مشکل زرد شدن رنگ پوست، حتما این کار رو قبل از حمام کردن انجام بدید.

از بین بردن مو‌های زائد صورت و پشت لب با زردچوبه و آرد لپه

مواد مورد نیاز:

یک قاشق چایخوری زردچوبه

یک قاشق غذاخوری آرد لپه

کمی آب

روش تهیه و استفاده:

مواد رو با هم مخلوط کنید تا حالت نرم و خمیری پیدا کنه و بعد، اونو به روی صورت یا پشت لب‌ها بمالید و منتظر بمونید تا خشک بشه و بعد به صورت خلاف جهت رشد موها، این ماسک از روی پوست پاک کنید. از این ماسک هم ۲ بار در هفته تا مشهود شدن نتیجه دلخواه، استفاده کنید.

خواص ادویه زردچوبه برای رفع مو‌های زاید پشت لب

هم ادویه زردچوبه و هم باقی موادی که در تهیه این ماسک‌ها گفته شده، دارای مواد موثره‌ای برای کاهش رشد مو و تضعیف فولیکول مو‌ها هستن و همچنین می‌تونن تمام آلودگی‌های موجود در منافذ پوست رو جذب کنن که همین مسئله باعث میشه که مو‌های زاید، از داخل فولیکول کنده بشن و از بین برن.

منبع: زیبامون

برچسب ها: موهای زائد، موهای زائد صورت، از بین بردن موهای زائد صورت، از بین بردن موهای زائد با زردچوبه تعداد بازديد: 625 تعداد نظرات: 1

نظرات

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز