Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 19:56

10
آبان
این گیاه بهترین دمنوش اعصاب است

این گیاه بهترین دمنوش اعصاب است

گیاه به‌لیمو ، با تاثیر مثبت بر دستگاه عصبی سبب کاهش استرس و در نتیجه سبب آرامش ذهن و بدن می‌شود که از آن به عنوان بهترین دمنوش اعصاب یاد می‌شود.

به‌لیمو گیاهی گرمسیری است که در مناطق گرم همواره سبز است. گیاهی پرخاصیت که به تنهایی بر تمام اعضای بدن تأثیر داشته و معجزه می‌کند. آنتی‌اکسیدان قوی است و تعادل هورمونی را ایجاد و روند پیری را کند می‌کند.

این گیاه از رشد رگ‌های خونی که موجب پیشرفت سرطان می‌شوند، جلو‌گیری می‌کند و با تاثیر بر دستگاه عصبی سبب کاهش استرس و در نتیجه سبب آرامش ذهن و بدن می‌شود که از آن به عنوان بهترین دمنوش اعصاب یاد می‌شود.

به‌لیمو دارای ترکیبات آلی است و خوردن آن سبب کاهش اشتها و ریزه‌خواری می‌شود و در نتیجه لاغری و تناسب اندام به همراه دارد.
این گیاه کوچک سبب تقویت ماهیچه‌ها می‌شود و در ورزشکاران و افرادی که به آسیب ماهیچه‌ای دچارشده‌اند به باز‌سازی ماهیچه‌های آسیب دیده کمک می‌کند.

به‌لیمو با افزایش گلبول‌های سفید سبب افزایش ایمنی بدن می‌شود و با رفع اسپاسم‌های عضلانی سبب کاهش نفخ و دل‌درد شده و مشکلات گوارشی را رفع می‌کند.

گیاه پرخاصیت به‌لیمو با افزایش تعریق به پایین آمدن تب و به خروج خلط از دستگاه تنفس کمک و دستگاه تنفس را پاک می‌کند.

با عملکرد اکسپکتورانتی خود گلودرد را رفع می‌کند و در درمان برونشیت که در نتیجه‌ی التهاب در نایژک‌ها ایجاد می‌شود موثر است.

به‌لیمو دارای مقدار کمی فنول است و سموم بدن را دفع کرده و بر دستگاه گوارش تاثیرگذار است. چربی‌سوز قوی بوده و خوردن آن قبل از تمرینات ورزشی به ورزشکاران توصیه می‌شود.

این گیاه اعجازآور به‌علت وجود ملاتونینی که دارد، نوشیدنش به تنظیم خواب آرام شبانه کمک فراوانی می‌کند و همچنین در درمان ورم حاد حفره‌های بینی (سینوزیت) موثر است.

بیشتربخوانید:

با این دمنوش ها ریه هایتان را پاکسازی کنید

برچسب ها: تقویت اعصاب، دمنوش به لیمو تعداد بازديد: 122 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز