Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 03:13

23
بهمن
تقویت قوای جنسی با این ترکیب طبیعی

تقویت قوای جنسی با این ترکیب طبیعی

با توجه به طب سنتی زنجبیل برای تقویت قوای جنسی نوعی معجزه به حساب می آید که باید از آن استفاده کنید

به گزارش عصرایران : علاوه بر توصیه های موجود در طب سنتی، در مقاله منتشر شده توسط مرکز ملی اطلاعات زیست فناوری آمریکا نیز اشاره شده: زنجبیل مزایای ثابت شده ای در افزایش میل جنسی دارد و تمام پارامترهای مرتبط با سلامت جنسی عالی را بهبود می بخشد.


این گیاه به خانواده Zingiberaceae تعلق دارد و نام علمی آن Zingiber officinale است. چند صد سال است که زنجبیل به تنهایی یا به صورت مخلوط با گیاهان دیگر به عنوان ادویه و دارو در دستور العمل های محبوب طب سنتی در سراسر جهان حضوری فعال داشته است.

همچنین به دلیل سایر فواید سلامتی که شامل تقویت سیستم ایمنی، بهبود سلامت استخوان ها، افزایش اشتها، پیشگیری از انواع سرطان، بهبود وضعیت تنفسی، از بین بردن علائم آرتریت، کمک به هضم، کاهش گاز اضافی و تسکین دردهای مربوط به اختلالات قاعدگی، حالت تهوع و آنفلوانزا می شود، گیاه مذکور به یکی از بهترین ترکیبات طبیعی شفا بخش تبدیل شده است.

 بیشتر بخوانید:

باید و نبایدهای مصرف زنجبیل برای سلامتی

 

 

 

زنجبیل چگونه عملکرد جنسی را تقویت می‌کند؟

آب زنجبیل و تقویت جنسی

یک جرعه آب زنجبیل می تواند ساده ترین راه حل ممکن برای بهبود خلق و خو، تمایل و عملکرد جنسی شما باشد. اثرات شگفت انگیز آن بر برانگیختگی و افزایش قدرت جنسی، آب زنجبیل را در قالب یک کاندید کمک درمانی مناسب معرفی کرده اند. تحقیقات بالینی اخیر فواید متعدد زنجبیل بر وضعیت کلی سلامت جنسی را تایید کرده اند.

به نظر می رسد که زنجبیل میل جنسی را از طریق مکانیسم های زیر افزایش می دهد:

سطح هورمون لوتئینه کننده را در بدن بالا می برد.  LH (که مخفف هورمون لوتئینه کننده است) تولید هورمون های جنسی توسط تخمدان ها را کنترل می کند. مطالعات نشان داده اند که LH به شدت با میل به رابطه جنسی مرتبط است. افزایش این هورمون با ترکیب آب زنجبیل و همچنین مکمل های دارویی حاوی زنجبیل به اثبات رسیده است.

 طی تحقیقات مختلف در مورد تأثیر مستقیم زنجبیل بر میل جنسی مشخص شده که این گیاه می تواند جریان خون را افزایش دهد و از این طریق به تقویت عمکلرد جنسی کمک کند. این رویکرد در ادامه ممکن است به تقویت برانگیختگی و همچنین میل جنسی کمک کند. مطالعات دیگر حاکی از آن هستند که زنجبیل همچنین می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند و سبب گشاد شدن رگ های خونی برای حمایت از جریان خون بهتر شود. این مکانیسم به نوبه خود می تواند میل جنسی را افزایش دهد.

 استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد. استرس اکسیداتیو شرایطی است که با عدم تعادل رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها در بدن مشخص و منجر به التهاب و آسیب سلولی می شود.

در حالی که همچنان به تحقیقات بیشتری در این حوزه نیاز است، برخی از مطالعات نشان می‌ دهند که استرس اکسیداتیو حتی بر باروری و عملکرد جنسی نیز تأثیر منفی می گذارد.

زنجبیل به دلیل پتانسیل خود در کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو در بدن به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است. بر اساس تحقیقات آزمایشگاهی و حیوانی، زنجبیل ممکن است به کاهش استرس اکسیداتیو و سایر تغییرات مرتبط با افزایش سن در سلول‌ها و بافت‌ها کمک کند. در این میان می توان به درمان اختلال نعوظ، افزایش میل و بهبود عمکلرد جنسی اشاره کرد.

 بیشتربخوانید:

بااین داروی گیاهی درد‌های روماتیسمی را فراموش کنید

 

 



آب زنجبیل در عین حال با مکانیسم های زیر سلامت نعوظ را بهبود می بخشد:

 این ترکیب گیاهی HDL را افزایش و LDL را کاهش می دهد. کلسترول HDL از سلامت قلب و سیستم قلبی عروقی محافظت می کند و کلسترول بد را از دیواره سرخرگ‌ ها به داخل کبد انتقال می دهد، جایی که دوباره از آن استفاده و یا به طور کلی از بدن خارج می شود.

 از سوی دیگر، لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) یکی از لیپوپروتئین های بدن و حامل مهم کلسترول است. به آن کلسترول بد می گویند زیرا بخشی از پلاک ها را شکل می دهد؛ موادی که شریان ها را مسدود می کنند و ریسک حملات قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهند.

LDL بیش از حد در جریان خون باعث ایجاد پلاک شریانی می شود که به جریان خون آسیب زده و آن را مسدود می کند. این انسداد می تواند منجر به گردش ناکافی خون در سراسر بدن از جمله آلت  تناسلی و ناحیه تناسلی شود. علاوه بر این کلسترول بالا می تواند بدن را برای تولید مواد شیمیایی لازم در راستای ایجاد نعوظ با اختلال مواجه کند.

 سطح تستوسترون را بهبود می بخشد. تستوسترون تنها سوخت ضروری برای تضمین میل  و عملکرد جنسی مردان نیست، اما سطح پایین آن می تواند توانایی فرد برای داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش را کاهش دهد. فقدان میل جنسی و اختلال نعوظ از جمله مشکلات جنسی هستند که ممکن است با تستوسترون پایین در ارتباط باشند.

دیده شده که با کاهش سطح تستوسترون، مردان علاقه کمتری به برقراری رابطه جنسی دارند یا نمی توانند از نظر جنسی مطابق انتظار عمل کنند. افت علاقه جنسی خود منجر به افسردگی و تهدید رابطه صمیمی با همسر خواهد شد.

مشخص شده است که زنجبیل در افزایش سطح تستوسترون بسیار موثر است. همین موضوع آب زنجبیل را به یک داروی مقوی برای کسانی که با میل جنسی کم و اختلال نعوظ درگیر هستند، تبدیل می کند.

 بیشتربخوانید:

طب سنتی و درمان كبد چرب

 

 

طرز تهیه آب زنجبیل

نیاز به یک عدد زنجبیل تازه و یک لیوان آب داریم.

ابتدا زنجبیل را به خوبی شسته و پوست آن را بگیرید. سپس آن را به صورت حلقه ای خرد کرده و به همراه یک لیوان آب داخل مخلوط کن بریزید. دستگاه را به مدت 3 دقیقه تا یکنواختی کامل مواد روشن کنید. به همین راحتی نوشیدنی فوق العاده شما آماده می شود.

در مصرف زنجبیل نباید زیاده روی کرد و باید مقدار مناسب مصرف آنرا با مشورت پزشک و افراد دارای دانش در زمینه استفاده از گیاهان در طب سنتی، هماهنگ کرد.

برچسب ها: طب سنتی، زنجبیل، دمنوش زنجبیل، طبع زنجبیل، تقویت سیستم ایمنی بدن، قوای جنسی، تقویت قوای جنسی تعداد بازديد: 288 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز