Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:49

4
بهمن
این دمنوش برای درمان بی خوابی معجزه می‌کند

این دمنوش برای درمان بی خوابی معجزه می‌کند

گل ساعتی، یکی از بهترین دمنوش‌های گیاهی است که می‌تواند چندین بیماری را درمان کند. این دمنوش سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های فلاونوئید است که این آنتی‌اکسیدان‌ها به دلیل نقش‌شان در کاهش التهاب، بهبود ایمنی بدن و همچنین کاهش خطر ابتلا

گل ساعتی، یکی از بهترین دمنوش‌های گیاهی است که می‌تواند چندین بیماری را درمان کند. این دمنوش سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های فلاونوئید است که این آنتی‌اکسیدان‌ها به دلیل نقش‌شان در کاهش التهاب، بهبود ایمنی بدن و همچنین کاهش خطر ابتلا به ناراحتی‌های قلبی معروف هستند.

به گزارش خبرآنلاین، همچنین دمنوش گل ساعتی به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان آپی‌ژنین، می‌تواند از اضطراب هم بکاهد. آپی‌ژنین با چسبیدن به برخی گیرنده‌های خاص در مغز، اثرات آرام‌بخشی دارد.

همچنین بررسی‌ها نشان داده است که این دمنوش گیاهی می‌تواند تولید ماده شیمیایی مغز به نام گاما آمینوبوتیریک اسید را افزایش دهد. این ماده که میانجی عصبی مهمی در سیستم عصبی مرکزی بدن است، جلوی تولید دیگر مواد شیمیایی تحریک‌کننده اضطراب، مانند گلوتامات را می‌گیرد.

ویژگی‌های آرام‌بخش دمنوش گل ساعتی موجب خواب‌آلودگی می‌شود و اگر دچار کمبود خواب هستید، پیش از خواب، یک فنجان از این نوشیدنی مصرف کنید.

بیشتر بخوانید:

 شاهدانه: شاهکاری از دل طبیعت

کنترل چربی خون با شربت هشت عرق +طرز تهیه

 

برچسب ها: طب سنتی، بی خوابی، گل ساعتی، درمان بی خوابی، دمنوش، دمنوش آرامبخش تعداد بازديد: 310 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز