Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 06:10

13
دی
زمان مرحله دوم واریز سود سهام عدالت اعلام شد! (+لزوم ثبت نام سجام)

زمان مرحله دوم واریز سود سهام عدالت اعلام شد! (+لزوم ثبت نام سجام)

ثبت نام و احراز هویت سجام اولین اقدامی است که باید برای بهره‌مندی از سود سهام عدالت انجام شود. باید گفت که نام‌نویسی در سامانه جامع اطلاعات مشتریان هم از طریق روش‌های حضوری و هم آنلاین امکان‌پذیر است

ثبت نام و احراز هویت سجام اولین اقدامی است که باید برای بهره‌مندی از سود سهام عدالت انجام شود. باید گفت که نام‌نویسی در سامانه جامع اطلاعات مشتریان هم از طریق روش‌های حضوری و هم آنلاین امکان‌پذیر است که با توجه به سبک زندگی مدرن، همه افراد ترجیح می‌دهند تا برای حفظ زمان خود، از روش‌های آنلاین استفاده کنند. اما سوال اینجاست که کدام پلتفرم برای ثبت‌نام در سجام پیشنهاد می‌شود؟ آیا می‌توان راهی امن و سریع را از یک اپلیکیشن انتظار داشت؟ در این مقاله به این سوال پاسخ داده‌ایم.

زمان مرحله دوم واریز سود سهام عدالت اعلام شد! (+لزوم ثبت نام سجام)

آیا از سود سهام عدالت و واریز مرحله دوم آن اطلاع دارید؟

اگر پیگیر اخبار باشید، به‌قطع اطلاع دارید که به گفته آقای قاسمی، سود سهام عدالت 1401 از 23 آذر ماه جاری آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد. همچنین مرحله دوم واریز سود سهام عدالت، قرار است از اواخر اسفند ماه آغاز شود.

در این بین، کسانی که سبد سهام عدالت 4 میلیون و 920 هزار ریالی دارند، قادر به دریافت 6 میلیون و 810 هزار ریال هستند. این رقم برای افرادی که سبد سهام عدالت آن‌ها 5 میلیون و 320 هزار ریالی است، به 7 میلیون و 360 هزار ریال افزایش پیدا خواهد کرد.

 پس با توجه به اینکه برای دریافت سود سهام عدالت، نیاز به ثبت نام و احراز هویت سجام وجود دارد، همه افراد در پی این هستند تا با نام‌نویسی، بتوانند از مزیت‌های این سود مالی بهره‌مند شوند. به همین دلیل، ما در ادامه ساده‌ترین روش ثبت‌نام در سجام را به شما آموزش داده‌ایم.
 
 
 با سوپراپلیکیشن تاپ در سامانه جامع اطلاعات مشتریان ثبت نام کنید!

با توجه به قوانین وضع‌شده، هر شخص که تصمیم به فعالیت در بازار سرمایه بگیرد، نیاز به ثبت نام و احراز هویت سجام دارد. به همین دلیل، سوپراپلیکیشن تاپ امکانی را فراهم کرده، تا افراد بتوانند در بستری امن و سریع، برای نام‌نویسی در سجام اقدام کنند و برای شروع فعالیت‌های خود آماده شوند.

به‌کمک تاپ، می‌توان احراز هویت غیر حضوری (الکترونیکی) انجام داد. با این‌حال، سوال خیلی از افراد این است که آیا گذراندن فرآیند ثبت‌نام در تاپ سخت است؟ یا نیاز به دانش خاصی دارد؟ در ادامه مراحل ثبت‌نام در سجام را با استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ توضیح داده‌ایم تا خیال‌تان از بابت این موضوعات راحت شود.

چگونه می‌توان از طریق تاپ در سجام ثبت نام کرد؟

اگر برای ثبت نام و احراز هویت سجام تصمیم دارید از سوپراپلیکیشن تاپ کمک بگیرید، مراحلی که در ادامه لیست شده‌اند را دنبال کنید:

  • وارد قسمت بازار سرمایه اپلیکیشن شوید.
  • ثبت نام سجام را انتخاب کنید.
  • شماره موبایل و سپس کد ملی خود را وارد کنید.
  • کارمزد ثبت نام را پرداخت کنید.
  • فرم‌هایی که برای دریافت اطلاعات وجود دارند را با اطلاعات صحیح و معتبر، پر کنید.
  • کد پیگیری که برایتان ارسال می‌شود را جهت استعلام وارد کنید.
  • در مرحله آخر، مطابق خواسته خود، احراز هویت حضوری یا غیرحضوری را انتخاب کنید.

زمان مرحله دوم واریز سود سهام عدالت اعلام شد! (+لزوم ثبت نام سجام)

برای ثبت نام سجام به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای ثبت نام و احراز هویت سجام در تاپ، باید اطلاعاتی که در ادامه لیست شده‌اند را وارد کنید:

نام و نام خانوادگی

تاریخ تولد

نام پدر

شماره و سریال شناسنامه و کد ملی

آدرس محل سکونت و کار

کد پستی

تلفن ثابت و همراه

شماره حساب

نام بانک

نام شعبه

شماره شبا

صدها سرویس کاربردی در یک اپلیکیشن!

تاپ یک سوپراپلیکیشن قدرتمند است که کارایی آن به ثبت نام و احراز هویت سجام محدود نمی‌شود. این پلتفرم معتبر، تحت نظر بانک مرکزی و پلیس فتا فعالیت می‌کند و تمام خدماتی که در بستر اینترنت به آن‌ها احتیاج دارید، در اختیارتان می‌گذارد.

از جمله خدماتی که تاپ ارائه می‌دهد می‌توان به خدمات فین‌تک و پرداخت، مالی و گردشگری و خودرو و استعلام اشاره کرد. دقت کنید که در زیرمجموعه فین‌تک و پرداخت، سرویس‌هایی نظیر کارت‌به‌کارت، پرداخت انواع قبض، خرید شارژ و بسته اینترنت وجود دارد.

این در حالی است که سرویس مالی و گردشگری مربوط به خدماتی مثل خرید تور مسافرتی و بلیط می‌شود. همچنین ذکر این نکته لازم است که امکان پرداخت خلافی خودرو، عوارض آزادراهی، استعلام ممنوع‌الخروجی و استعلام عوارض خروج از کشور نیز از طریق تاپ میسر است.

پس درصورتی‌که نیاز به چنین خدماتی دارید و در کنار آن، علاقه‌مند به ثبت‌نام در سجام، افتتاح حساب غیرحضوری، استفاده از خدمات چک صیادی و بهره‌مندی از همراه بانک پارسیان هستید، در اسرع وقت، نسبت به نصب سوپراپلیکیشن تاپ از طریق بازار، گوگل پلی و چارخونه اقدام کنید.

برچسب ها: سهام عدالت، سود سهام عدالت، سامانه سجام تعداد بازديد: 50 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز