Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 19:50

12
شهریور
لیست قیمت کالاهای اساسی اعلام شد+ جدول

لیست قیمت کالاهای اساسی اعلام شد+ جدول

رصد هفتگی بازار نشان می‌دهد قیمت محصولات نسبت به هفته گذشته تغییر زیادی نداشته است.

مهر نوشت: رصد هفتگی بازار نشان می‌دهد قیمت محصولات نسبت به هفته گذشته تغییر زیادی نداشته است.

بر اساس خبری از انجمن صنفی صنایع روغن نباتی، در پی کاهش قیمت جهانی روغن خام و تعامل صنعت روغن نباتی با دولت قرار است نرخ انواع روغن نباتی تولیدی از ۹ شهریور بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش پیدا کند. بر همین اساس مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تأیید این موضوع، درباره وجود باقیمانده روغن در کارخانجات و اصلاح قیمت‌ها گفت، در این زمینه اصلاح قیمت با بخش خصوصی است یا می‌توان با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی کالاها را به فروشندگان عرضه کرد. وی با اشاره به رایزنی انجام‌شده با فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خصوص کاهش قیمت روغن نباتی هم عنوان کرد، فروشگاه‌ها این محصولات را با قیمت بالاتری تهیه کرده‌اند اما با توافق انجام شده بنا است تا این کالاها با درصد سود کمتر عرضه شود.

البته این موضوع تا شامگاه دیروز هنوز عملیاتی نشده بود و قیمت انواع روغن با نرخ مصرف کننده درج شده روی کالا در حال فروش بود.

بازار تخم مرغ هم با گرم شدن مجدد هوا قیمت‌ها نزولی شده و هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی ۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گوشت قرمز و گوشت مرغ بدون تغییر قیمت هر کیلو به ترتیب گوشت قرمز ۳۱۶ تا ۵۶۰ هزار تومان و گوشت مرغ ۷۸ هزار تومان به فروش می‌رسد، البته گوشت تنظیم بازار هر کیلو ۳۱۶ هزار تومان به مقدار محدود بوده و پیش از ظهر موجودی آن در فروشگاه‌ها صفر می‌شود.

به گفته برخی فعالان بازار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای جذب سرمایه چاره‌ای جز تسویه بدهی‌های خود به تولیدکنندگان ندارند از این رو تنوع محصولات در برخی فروشگاه‌ها نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

در ادامه قیمت برخی کالاهای اساسی می‌آید (تمام قیمت‌ها به هزار تومان است.)

 لیست قیمت کالاهای اساسی اعلام شد+ جدول

 

 

برچسب ها: تخم مرغ، برنج، مرغ، گوشت، گرانی، تورم، کالاهای اساسی تعداد بازديد: 59 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز