Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 18:52

26
تیر
گوشت کنیایی کیلویی چند؟

گوشت کنیایی کیلویی چند؟

این روزها صحبت درباره واردات گوشت از کنیا به شدت داغ شده است. اما گوشت در کنیا کیلویی چند است؟

به گزارش تابناک : قیمت گوشت در نایروبی کنیا کیلویی بین ۲۷۷ الی ۵۵۵ شیلینگ است.اگر هر شیلینگ کنیا را ۳۴۰ تومان حساب کنیم قیمت گوشت در کنیا به پول ایران کیلویی حدود ۹۴ الی ۱۸۸ هزار تومان خواهد شد.باید منتظر ماند و دید که گوشت وارد شده از کنیا با چه قیمتی به ایران می‌رسد.در سفر رییس جمهوری به کنیا، توافق نهایی برای تهاتر نیسان و تامین کنندگان گوشت قرمز کنیایی به عقد رسید و تصمیم گرفته شد که گوشت ارزان کنیایی به ایران وارد شود.

 شاهپور علایی مقدم افزود که اهمیت گوشت دام در سبد غذایی مردم و مواد مغذی و معدنی موجود در آن، نیاز به واردات گوشت را برای تأمین نیاز افراد مشخص می‌کند.
 وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به کنیا و تبادل نیسان آبی با گوشت قرمز و امضای تفاهم‌نامه همکاری در بخش کشاورزی، بیان کرد که در دیدار با تجار و بازرگانان کنیایی با رییس جمهور، قراردادهایی برای فروش نیسان زامیاد ایرانی به کنیا و واردات گوشت قرمز به ایران امضا شده است.
برچسب ها: گوشت، قیمت گوشت، آفریقا، کنیا تعداد بازديد: 64 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز