Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 12:33

29
آذر
مرغ باز هم گران شد !

مرغ باز هم گران شد !

در حالی که دوباره قیمت مرغ افزایش پیدا کرده و در آستانه ۵۶ هزار تومانی شدن قرار گرفته باید پرسید در این سطوح قیمتی به غیر از مردم و مصرف کنندگان بازهم کسان دیگری هستند که در این بازار ضرر کنند؟

به گزارش ایرنا : در حالی که دوباره قیمت مرغ افزایش پیدا کرده و در آستانه 56 هزار تومانی شدن قرار گرفته باید پرسید در این سطوح قیمتی به غیر از مردم و مصرف کنندگان بازهم کسان دیگری هستند که در این بازار ضرر کنند؟ در پاسخ به این پرسش باید جویای قیمت تمام شده مرغداران و هزینه های سرسام آور حمل و نقل همچنین گرانی نهاده وارداتی شد.


قیمت مرغ گرم در میادین میوه و تره بار تهران پس از افزایش تقاضا به کیلویی ۵۵ هزار و ۹۹۰ تومان رسید.

براساس این گزارش پس از افزایش حدود ۳۰ درصدی تقاضا برای مرغ گرم، امروز سازمان میادین میوه و تره بار تهران نرخ جدیدی برای مرغ در مراکز عرضه این سازمان اعلام کرد.

در حالیکه تا دیروز نرخ هر کیلوگرم مرغ گرم در مراکز این سازمان ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان بود امروز به ۵۵ هزار و ۹۹۰ تومان رسید که ۳ هزار و ۲۹۰ تومان افزایش داشته است.

در میدان بهمن تهران هم هر کیلوگرم مرغ بصورت عمده بین ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان و در سطح خرده هم بین ۵۶ تا ۵۷ هزار تومان عرضه می‌شود.




برچسب ها: مرغ، گوشت، گرانی، قیمت مرغ تعداد بازديد: 98 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز