Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:43

22
آبان
زمان واریز معوقات رتبه‌ بندی معلمان اعلام شد

زمان واریز معوقات رتبه‌ بندی معلمان اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: معلمانی که فرآیند رتبه‌بندی آنها به هر دلیل تکمیل نشود، مزایای رتبه یک در فیش حقوقی آنها اعمال می‌شود و در نخستین فرصتی که وضعیت رتبه‌بندی آنها معین شود، معوقات رتبه‌بندی آنها با حقوق آذرماه پرداخت می‌شود

تسنیم : جلسه هیئت ممیزه اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان امروز با نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان قزوین در سالن جلسات ساختمان شهید قدرت‌الله چگینی آموزش و پرورش استان برگزار شد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه با یادآوری اینکه آخرین برای تأیید نهایی مدارک رتبه‌بندی توسط معلمان پنج‌شنبه گذشته بود، اظهار داشت: برای هر تعدادی از معلمان که تا پایان آبان‌ماه جاری وضعیت رتبه‌بندی آنها مشخص شود، احکام جدید صادر شده و حقوق و مزایای آنها بر مبنای طرح‌ رتبه‌بندی پرداخت می‌شود.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: اما برای بقیه معلمانی که فرآیند رتبه‌بندی آنها به هر دلیل تکمیل نشود، مزایای رتبه یک در فیش حقوقی آنها اعمال می‌شود و حکمی برای آنها صادر نمی‌شود. اما در نخستین فرصتی که وضعیت رتبه‌بندی آنها معین شود، احکام رتبه‌بندی برای این معلمان صادر و معوقات رتبه‌بندی آنها در آبان‌ماه همراه با حقوق آذرماه پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوران تحصیل در دانشگاه و مراکز تربیت معلم در رتبه‌بندی معلمان محاسبه نمی‌شود، تصریح کرد: سابقه قابل قبول برای اعمال رتبه‌‌‌های مورد نظر سابقه تجربی معلمان و سنوات خدمتی آنهاست و بر این اساس معلمانی که سابقه و سنوات خدمتی بیشتری دارند، از رتبه‌‌‌های بالاتری برخوردار خواهند شد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به ایجاد تأخیر در صدور احکام رتبه‌بندی برخی معلمان ادامه داد: دلیل به تعویق افتادن صدور این احکام مشکلات در سامانه بوده که با توجه به تلاش وزارت‌خانه مشکلات مربوطه در حال برطرف شدن هستند و روند صدور احکام یادشده تسریع خواهد شد.

 

 

برچسب ها: آموزش و پرورش، افزایش حقوق، دستمزد، تامین اجتماعی، همسان سازی حقوق، بازنشستگان، معلمان تعداد بازديد: 105 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز