Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:31

16
آبان
معوقات بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌ شود؟

معوقات بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌ شود؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، در ماه جاری آغاز خواهد شد و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان تسویه خواهد شد

خبرآنلاین : بنا به گزارش وزارت تعاون، براساس اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، از آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.


بر این اساس و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان (حسب مفاد مواد ۶۹ و ۸۸۸ قانون تأمین اجتماعی و تصمیم وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی) تسویه خواهد شد.

در ارتباط با موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز ذکر این نکته ضروری است که در انتخاب شرکت بیمه‌گر و عقد قرارداد، این سازمان تنها نقش تسهیلگر و هماهنگ‌کننده را در کنار کانون‌های بازنشستگان ایفا می‌کند و علاوه‌برآن در دولت سیزدهم و با افزایشی قابل‌اعتنا، سهم مشارکت سازمان تأمین اجتماعی در تأمین و پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به ۵۷ درصد کل حق بیمه بازنشستگان افزایش‌یافته است.

برچسب ها: بازنشستگی، افزایش حقوق، دستمزد، تامین اجتماعی، بازنشستگان تعداد بازديد: 89 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز