my.gov.ir مراجعه کنند»" /> my.gov.ir مراجعه کنند»" /> my.gov.ir مراجعه کنند»" />
Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:19

28
اردیبهشت
متقاضیان یارانه چه‌ کار کنند؟

متقاضیان یارانه چه‌ کار کنند؟

شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد «هموطنانی که تاکنون اصلاً یارانه دریافت نمی‌کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام به‌منظور بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود به «درگاه ملی خدمات دولت» به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند»

به گزارش ایرنا : شورای اطلاع‌رسانی دولت در پی دستور رئیس جمهور در خصوص بررسی وضعیت کلیه هموطنانی که تاکنون یارانه دریافت نمی‌کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، اطلاعیه‌ای صادر کرد و از این دسته هموطنان خواست برای ثبت‌نام به‌منظور بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود به «درگاه ملی خدمات دولت» به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.


در این اطلاعیه از عموم جاماندگان یارانه‌ای که خواستار بررسی وضعیت خانوار خود هستند دعوت شدهده ابتدا به سایت my.gov.ir مراجعه و بر اساس کد ملی و استعلام دهک کاربر وضعیت دریافت یارانه خود را استعلام کنند و چنانچه خواهان بررسی مجدد دهک اعلام شده و قطع یارانه‌شان هستند، به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

شورای اطلاع‌رسانی دولت در ادامه خاطر نشان کرد «در صورت پذیرش بازبینی مجدد، یارانه دهک خانوارهای جدید از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد».

این شورا همچنین از متقاضیان دریافت یارانه خواسته شده به‌منظور جلوگیری از اختلال در بررسی وضعیت خانوارها، بر اساس رقم آخر کد ملی خود (زوج و فرد) در روزهای تعیین شده مراجعه کنند که بر این اساس، کسانی که رقم آخر کد ملی آن ها زوج است در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و افرادی که رقم آخر کد ملی آنها فرد است در روزهای فرد (یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه) برای استعلام وضعیت خانوار خود مراجعه کنند.

برچسب ها: یارانه، قطع یارانه، یارانه معیشتی تعداد بازديد: 184 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز