Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 04:07

24
اردیبهشت
قیمت جدید مرغ را ببینید ؛ فروش مرغ عمده زیر نرخ مصوب

قیمت جدید مرغ را ببینید ؛ فروش مرغ عمده زیر نرخ مصوب

درحالی که قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ به صورت عمده ۵۵ هزار تومان تعیین شده است اما این محصول امروز در میدان بهمن تهران و به صورت عمده حدود ۵۱ هزار تومان به فروش می‌رسد که به تبع آن قیمت برای مصرف کننده نیز کاهشی خواهد بود.

نرخ مصوب هرکیلوگرم مرغ به صورت عمده ۵۵ هزار تومان و برای مصرف کننده ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است، این محصول اما امروز در میدان بهمن تهران و به صورت عمده حدود ۵۱ هزار تومان به فروش می‌رسد که به تبع آن قیمت مرغ برای مصرف کننده نیز کاهشی خواهد بود.

پرویز فروغی دبیرکانون مرغداران گوشتی کشور در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت مرغ هایی که اکنون در بازار عرضه می شود نهاده آن در گذشته با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین شده و از طرفی میزان تولید زیاد است قیمت مرغ زیر نرخ مصوب خود به فروش می رسد.

وی افزود: با توجه به افزایش هزینه های تولید و آزاد شدن نرخ نهاده های دام و طیور قیمت مرغ در آینده باید به قیمت مصوب خود برسد.

برچسب ها: مرغ، گوشت، گرانی، افزایش قیمت، قیمت مرغ تعداد بازديد: 278 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز