Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 11:49

15
اسفند
آغاز توزیع شش برابری گوشت گرم در میادین

آغاز توزیع شش برابری گوشت گرم در میادین

شهردار تهران از توزیع و عرضه ۶ برابری گوشت گرم و توزیع ۳ برابری مرغ و همچنین عرضه برنج ایرانی با قیمت ۱۰ درصد زیر قیمت در بازار میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش ایسنا :  علیرضا زاکانی با حضور در بازار میوه و تره‌بار جلال آل‌احمد ضمن گفت‌وگو با چند تن از شهروندان و همچنین غرفه‌داران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری تهران 262 بازار میوه و تره‌بار در شهر تهران دارد که البته این تعداد به لحاظ ابعاد در محلات و مناطق تهران متفاوت هستند.


وی با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان تهرانی در بازارها و میادین تره‌بار شهرداری تهران گفت: عرضه محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر با 40 درصد زیر قیمت انجام می‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این میادین شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر تهران فعالیت میادین میوه و تره‌بار است.

زاکانی تصریح کرد: در دیداری که امروز انجام شد بدون واسطه در دیدار با غرفه‌داران و همچنین چند تن از شهروندان گفت‌وگو شد و در جریان این بازدید چند تن از غرفه‌داران نسبت به موضوعاتی در رابطه با مالیات و قیمت غُرف مطالبی را مطرح کردند که فردا این مطالب در جلسه هیئت مدیره سازمان میادین میوه و تره‌بار مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به عرضه محصولات پروتئینی در بازار و میادین تره‌بار خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله از فردا مرغ گرم با توزیع 3 برابری و همچنین مرغ منجمد در 50 نقطه از شهر تهران در کانکس‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد.

شهردار تهران همچنین از توزیع و عرضه 6 برابری گوشت گرم در میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: در بحث برنج ایرانی نیز با قیمت مناسب و 10 درصد پایین‌تر زیر قیمت و برنج هندی و پاکستانی به صورت ویژه در بازارها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد.

زاکانی با اشاره به اینکه شهروندان تهرانی بدون دغدغه و با اطمینان خاطر محصولات خود را در آستانه سال نو در بازار و میادین تره‌بار تامین خواهند کرد، گفت: در ارتباط با ماه مبارک رمضان نیز ما مشکلی برای عرضه و توزیع محصولات مورد نیاز نداریم و تمهیدات لازم در این بخش پیش‌بینی شده است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار این است که به سمت هوشمندسازی حرکت بکنیم و اقلام پرمصرف را از کانون تولیدکننده و کشاورزان خریداری کنیم.

برچسب ها: گوشت قرمز، گوشت، گرانی، تورم، کاهش قیمت، تره بار تعداد بازديد: 237 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز