Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 14:27

30
بهمن
زمان دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به این که سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی برای سال ۹۹ حدود ۵۵۰ هزار تومان است گفت: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با اشاره به اینکه سود سهام عدالت جاماندگان سال ۹۸ همراه با سود سال ۹۹ پرداخت می‌شود، گفت: سود منتهی به اسفند ۹۹ مشمولانی که ۵۳۲ هزار تومان در سبد سهام خود دارند، حدود ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود که به حساب مشمولان واریز می شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود با همکاری شرکت‌های سرمایه پذیر همه سودها یک جا پرداخت شود، افزود: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.

برچسب ها: سهام عدالت، سود سهام عدالت، بورس، زمان واریز سود سهام عدالت تعداد بازديد: 256 تعداد نظرات: 1

نظرات

  • باسلام اگه بشه همون اول اسفند واریزکنند چه میشود وپس چرا سهام عدالت فروش نمیرود والله برج 4میخوان عروسی بگیره داماد ولی جهیزیه کامل نیست خدایا به خودت قسم کارهمه رودرست کن وهیچ پدری رو خجالت زده زن وفرزند نکن

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز