Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 05:16

27
بهمن
اگر می‌خواهید سود سهام عدالت خود را به موقع دریافت کنید بخوانید

اگر می‌خواهید سود سهام عدالت خود را به موقع دریافت کنید بخوانید

سال گذشته پس از واریز سود سهام عدالت سال ۹۸، عده زیادی اعلام کردند که سودی برای آن‌ها واریز نشده است، اتفاقی که ممکن است دوباره رخ دهد.

همشهری آنلاین -  سال گذشته پس از واریز سود سهام عدالت سال ۹۸، عده زیادی از مشمولان اعلام کردند که سودی برای آن‌ها واریز نشده است.

حالا پس از گذشت تقریبا یک سال، شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده است که هنوز هم دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مشمولان سود سهام عدالت، سود خود را دریافت نکرده اند که دلیل آن، اعلام نشدن شماره شبا از سوی این افراد است.

اطلاعیه این شرکت را همچنین می‌توان به پرداخت سود سال ۹۹ سهام عدالت که بنا به گفته مسئولان پرداخت آن از اسفند ماه امسال آغاز می‌شود، تعمیم داد؛ اینکه اگر مشکلی در شماره شبای مشمولان سهام عدالت وجود داشته باشد، آن‌ها نمی‌توانند سود سال ۹۹ را به موقع، دریافت کنند.

بر این اساس، شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت از جمله مهم‌ترین دلایلی است که می‌تواند موجب واریز نشدن سود سهام عدالت مشمولان شود.

همه سهامداران سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام یا سایت سهام عدالت از وجود شماره شبا معتبر خود نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی اطمینان حاصل کنند.

حالا شرکت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از سهامداران مشمول که هنوز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ خود را دریافت نکرده اند خواسته است که هر چه زودتر اقدام به اعلام شماره شبای خود کنند.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: براساس آخرین آمار‌ها بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار مشمول سهام عدالت، سود سهام سال ۱۳۹۸ خود را دریافت نکرده اند که این افراد باید هر چه زودتر اقدام به اعلام شماره شبای خود کنند.

افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند از دو طریق شماره شبای معتبر را در سامانه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ثبت و سود سهام خود را دریافت کنند.

ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir، دو روشی است که مشمولان سهام عدالت می‌توانند شماره شبای بانکی خود را اصلاح کنند.

در ادامه اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آمده است: شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت از جمله مهم‌ترین دلایلی است که برخی از سهامداران نتوانستند سود سال ۱۳۹۸ خود را دریافت کنند.

همچنین همه سهامداران سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام یا سایت سهام عدالت از وجود شماره شبا معتبر خود نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها: سهام عدالت، سود سهام عدالت، بورس، فروش سهام عدالت، قیمت سهام عدالت تعداد بازديد: 328 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز