Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:13

29
آذر
آخرین جزییات درباره وام بازنشستگان

آخرین جزییات درباره وام بازنشستگان

مبلغ وام ضروری بازنشستگان در سال جاری دوازده میلیون تومان اعلام شد. ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از اول آبان ماه به مدت ۳۰روز

تحریریه زندگی آنلاین : مبلغ وام ضروری بازنشستگان در سال جاری دوازده میلیون تومان اعلام شد.  ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از  اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

به‌موجب تصمیمات اتخاذشده این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می‌شود.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام‌شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با واردکردن اطلاعات سه‌گانه دفتر کل، کد ملی و شماره‌حساب درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند و ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

مجموع بازنشستگان، ازکارافتادگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اسفندماه ۱۳۹۹ به یک‌میلیون و ۵۰۵ هزار و ۱۰۵ نفر رسید که از این تعداد، یک‌میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۲۶ نفر بازنشسته، ۱۳ هزار و ۴۲۱ نفر ازکارافتاده و بیش از ۲۷۰ هزار نفر وظیفه‌بگیر (۶۱ هزار و ۴۲۹ نفر ورثه شاغل متوفی و ۲۰۹ هزار و ۳۲۹ نفر ورثه بازنشسته متوفی) هستند.

برچسب ها: حقوق، دستمزد، وام، همسان سازی حقوق، بازنشستگان، ثبت نام وام، وام ضروری بازنشستگان تعداد بازديد: 620 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز