Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 14:11

13
تیر
احتمال افزایش خاموشی ها حتی در تهران + جدول خاموشی !

احتمال افزایش خاموشی ها حتی در تهران + جدول خاموشی !

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: تا پایان امروز نیروگاه اتمی بوشهر وارد مدار می‌شود و با وارد مدار شدن این نیروگاه ۱۰۰۰ مگاوات برق به شبکه توزیع کشور تزریق خواهد شد.

 ایسنا : مصطفی رجبی مشهدی ،با بیان اینکه مشکل نیروگاه بوشهر، نقص فنی بود که باعث شد چند روزی از مدار خارج شود و بعد از تعمیرات مجدد اکنون در شرف وارد مدار شدن است، اظهار کرد: با وارد شدن این نیروگاه به مدار تولید ۱۰۰۰ مگاوات به ظرفیت اضافه می شود.


وی تاکید کرد: امروز هوا بسیار گرم خواهد شد و طبق اعلام سازمان هواشناسی تنش دمایی خواهیم داشت و پیش بینی ما این است که میزان مصرف این هفته رکورد بزند و به عدد حدود ۵۶ هزار مگاوات برسیم و توان تامین نیروگاه‌های ما بیش از ۵۴ هزار مگاوات نیست.

به گفته سخنگوی صنعت برق کشور حتما مشترکان باید صرفه جویی کنند به ویژه در ساعت ۱۲ تا ۱۸، همچنین مشترکان صنعتی و کشاورزی نیز باید مشارکت جدی داشته باشند تا سقف تعیین شده استان ها پوشش داده شود، در غیر این صورت جداول احتمالی خاموشی حتی برای تهران اجرایی خواهد شد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای، جدول خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ تیرماه را منتشر کرد.

جداول خاموشی تهران تا پنج روز آینده منتشر شد و طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به‌کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست، در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد.

به اطلاع مشترکان می رساند علت قرار گرفتن برخی از آدرس ها در گروه های مختلف وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است.

جدول خاموشی های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ (کلیک کنید)


2643088_356.jpg

 

برچسب ها: تهران، برق، قطع برق، قطعی برق، خاموشی تعداد بازديد: 274 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز