Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:32

26
فروردین
ریزش نرخ در بازار موبایل آغاز شد ؛ اعلام آخرین قیمت‌ها

ریزش نرخ در بازار موبایل آغاز شد ؛ اعلام آخرین قیمت‌ها

در پی کاهش نرخ ارز قیمت ها در بازارهای موازی نیز در حال کاهش است و این کاهش قیمت ها بیشتر در بین گوشی های همراه برند اپل مشهود است.

خبرآنلاین - نگارعلی_ در حالی بازار خودرو به اواخر هفته جاری نزدیک می شود که نوسانات قیمتی در این بازار به حداقل رسیده است و در حالی که اکثر تلفن های همراه موجود در بازار طی ۲۴ ساعت گذشته ثبات قیمت را تجربه کردند قیمت برخی از گوشی های همراه موجود در بازار مانند گوشی های همراه برند اپل در این مدت کاهش یافته است؛ اکثر گوشی های همراه برند سامسونگ طی ۲۴ ساعت گذشته ثبات قیمت داشته اند و در این بین قیمت برخی از آنها مانند سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ الترا کاهش یافته است، این گوشی همراه از ۲۸ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان در روزهای گذشته، امروز به ۲۷ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسیده است.

کاهش قیمت های اخیر اما بیشتر در بین تلفن های همراه برند اپل مشعود بوده است به طوری که ایفون ۱۲ پرومکس با ظفیت ۲۵۶ گیگابایت از ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۴۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز در حالی امروز ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در روز گذشته ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشته است و آیفون ۱۲ ساده با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز از ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳۱ میلیون تومان رسیده است و آیفون ۱۲ مینی نیز در این مدت ۸۰۰ هزار تومان ارزان شده است و تلفن همراه در حال حاضر ۲۸ میلیون تومان قیمت دارد و آیفون اس ای ۲۰۲۰ نیز از ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز وارد کانال ۱۶ میلیون تومانی شده است و به قیمت ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است.

در بین تلفن های همراه برند شیائومی نیز این کاهش قیمت ها رخ داده است و مدل شیائومی رد می نوت ۸ پرو از ۶ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان در روز گذشته، امروز به ۶ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان رسیده است و درحال حاضر شیائومی رد می نوت ۹ پرو نیز ۷ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت روز موبایل در جدول زیر آمده است:

ریزش قیمت ها در بازار موبایل آغاز شد

برچسب ها: موبایل، تلفن همراه، کاهش قیمت، گوشی سامسونگ، قیمت گوشی تعداد بازديد: 278 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز