Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:16

14
آذر
قیمت هر کیلو شقه گوشت ۱۱۵هزار تومان

قیمت هر کیلو شقه گوشت ۱۱۵هزار تومان

قیمت گوشت در بازار ۵ هزار تومان کاهش داشته، هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان به مغازه‌دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران : ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت در بازار ۵ هزار تومان کاهش داشته، هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان به مغازه‌دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

 گوشت ارزان شد


 ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت در بازار ۵ هزار تومان کاهش داشته، هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان به مغازه‌دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

مشکلی در عرضه دام‌ نداریم، با توجه به کنترل نسبی قاچاق، مشکلی در ارتباط با تامین دام نداریم.

قیمت کنونی هر کیلو دام زنده ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان است، با توجه به عرضه مناسب دام در برابر کاهش تقاضا، قیمت هر کیلو دام ۲ تا ۳ هزار تومان کاهش یافته است.

طی هفته‌های اخیر مقداری دام زنده از میاندوآب به کشور‌های عربی قاچاق می‌شد که خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع، موضوع قاچاق تا حدی کنترل شده که این موضوع اثر خود را در بازار گذاشته است.

برچسب ها: گوشت قرمز، گوشت، قیمت گوشت قرمز تعداد بازديد: 210 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز