Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:35

28
آبان
قیمت خودرو تا هفته آینده کاهش خواهد یافت

قیمت خودرو تا هفته آینده کاهش خواهد یافت

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت خودرو از هفته گذشته تاکنون روند نزولی دارد و این کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه دار خواهد بود.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه قیمت خودرو روند نزولی دارد، گفت: این روزها قیمت طلا، سکه و همچنین دلار روند نزولی دارد و از آن جهت بر قیمت خودرو بسیار تاثیر گذاشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو  بیان کرد: قیمت خودرو از هفته گذشته تاکنون روند نزولی دارد و این کاهش قیمت ها همچنان ادامه دار خواهد بود.  در هفته های آینده این کاهش ها بیشتر خواهد شد. 

این مقام مسئول تشریح کرد: با کاهش قیمت ها خریدار در بازار رویت خواهد شد؛ اما فروشنده ها کم هستند و افراد به دلیل اینکه خودرو را با قیمت بیشتر خریده اند، از فروش آن خودداری می کنند تا شاید به قیمت بیشتر برسد.

موتمنی با بیان اینکه کرونا تاثیرات منفی زیادی بر بازار خودرو گذاشت، گفت: با تشدید محدودیت  های کرونایی بازار خودرو بدتر خواهد شد و این روند ادامه دار است. در هفته های آینده قیمت خودرو منطقی خواهد شد و با قیمت های منطقی تری خرید و فروش خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص قیمت خودرو در بازار، گفت: هم اکنون کوئیک دنده‌ای( کوییک R ) با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان، هایما s ۷ با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، سمند سورن ۲۴۵ میلیون تومان،  پژو پارس lx به قیمت ۲۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ وی ۸ نیز با قیمت ۲۷۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

خودرو قیمت 
کوییک آر ۱۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰ 
هایما S7 توربو ۷۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰
سورن ۲۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ 
سمند ال ایکس ۱۹۶٫۰۰۰٫۰۰۰ 
پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰ 
پژو پارس ال ایکس ۲۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ 
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ 
پژو ۲۰۶ صندوق دار ۲۷۸٫۰۰۰٫۰۰۰
رانا ال ایکس ۲۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ۵۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
تیبا صندوق دار ۱۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
تیبا هاچ بک ۱۴۱٫۰۰۰٫۰۰۰
پژو ۲۰۷i دنده ای ۳۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۴۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰
برچسب ها: خودرو، قیمت خودرو، ایران خودرو، سایپا، کاهش قیمت، خرید خودرو، کوئیک دنده‌ای، دناپلاس، پژو ۲۰۶ تیپ۵ تعداد بازديد: 320 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز