Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 10:07

12
خرداد
ادامه ارزانی در بازار طلا و سکه

ادامه ارزانی در بازار طلا و سکه

امروز هر قطعه سکه تمام بهار ازادی با ۵۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۴ میلیون ۶۰۰ هزارتومان، نیم سکه با ۵۰ هزارتومان کاهش ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارتومان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار ازادی با ۵۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۴ میلیون ۶۰۰ هزارتومان، نیم سکه با ۵۰ هزارتومان کاهش ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارتومان، ربع سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش ۱ میلیون و ۶۷۰ هزارتومان و سکه یک گرمی با ۳۰ هزارتومان کاهش به قیمت ۱ میلیون و ۱۰ هزارتومان عرضه شده است.
 

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از روند کاهشی قیمت سکه وطلا در بازار خبر داد.

مسعود یزدانی با اشاره به آرامش موجود در بازار طلا و سکه افزود: امروز هر قطعه سکه تمام بهار ازادی با ۵۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۴ میلیون ۶۰۰ هزارتومان، نیم سکه با ۵۰ هزارتومان کاهش ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارتومان، ربع سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش ۱ میلیون و ۶۷۰ هزارتومان و سکه یک گرمی با ۳۰ هزارتومان کاهش به قیمت ۱ میلیون و ۱۰ هزارتومان عرضه شده است.
وی گفت: امروز هر مثقال طلا با ۳۰ هزارتومان کاهش به قیمت ۱ میلیون و ۷۹۹ به فروش رسیده است.
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با هفت هزارتومان کاهش هم اکنون با قیمت ۴۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان به معامله شده است.

یزدانی گفت: کاهش نرخ ارز دلیل این کاهش قیمت‌ها است.
وی افزود: امروز هر انس طلا در بازارهای جهانی با وجود تعطیلات در بورس و بازارهای بین المللی درکانال ۱۳۰۵ دلار قرار دارد.

برچسب ها: طلا، سکه، دلار تعداد بازديد: 598 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز